جزییات خبر

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پیروز میدان جهاد اقتصادی در سال گذشته هستند

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پیروز میدان جهاد اقتصادی در سال گذشته هستند
(یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۱۹

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در آیین معارفه سرپرست جدید حراست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت با تکیه بر ایمان و استقامت ، تعهد ، تخصص و اقدامات نوآورانه در جهاد اقتصادی بهترین دستاوردها را به ثبت رساندند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید احمد طباطبایی در آیین معارفه سرپرست جدید حراست مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن پاسداشت مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و غیرت بیان کرد: اکنون که دور هم در سایه آرامش و آسایش جمع شده‌ایم و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال خدمت هستیم از برکت خون هزاران شهید به خون خفته به دست آمده و ما مدیون آنها هستیم و باید تا آخرین نفس راه و منش شهدای عزیزمان را ادامه بدهیم و در مسیر خدمت به مردم کشور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن تمام توان و نگاه خود را برای ضربه زدن به اقتصاد و عزت کشور عزیزمان به کار بسته است و همین تلاش‌های ارزشمند شما مدیران و کارکنان پرتلاش این مجموعه در سال گذشته باعث شد نقشه‌های شوم دشمنان باطل گردد و توانستید با تولید پایدار گاز آرامش و آسایش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده و پرچم عزت و افتخار کشور به اهتزار درآورید.

 

 وی ادامه تصریح کرد: مقدمات استقرار حکومت عدل الهی و ظهور امام زمان علیه السلام با پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی ایران مهیا شده است و این قطار پرافتخار شتابان در حال حرکت است و به مقصد نهایی نزدیک شده و ما باید مراقب باشیم که مبادا از این قطار پیاده شویم.

طباطبایی ادامه داد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در زمستان سال 1401 کاری بزرگ را به ثبت رساندند و این حرکت ارزشمند شما عزیزان نوعی جهاد است و با عنایات الهی و لطف امام زمان سربلند و سرفراز از این امتحان بزرگ، عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورید.

وی تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با این عظمت و با این ماموریت بسیار بزرگ و میزان بسیار بالای تاثیرگزاری در چرخش اقتصادی کشور، می‌تواند نگاه دشمن را به خود معطوف کند و دشمن قطعا با هدف ضربه زدن به تولید گاز کشور تمام توان خود را به کار بسته و شما مدیران انقلابی و جوانان با ایمان به صورت شبانه‌روزی پای کار این نظام ایستادید و تولید پایدار را رقم زدید و دشمن را بار دیگر در این جبهه‌ی اقتصادی خار و ذلیل کردید.

طباطبایی گفت: پایداری تولید گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی به امنیت پایدار و تلاش‌ سرمایه‌های انسانی حوزه حراست آن گره خورده است و حراست این مجموعه ارزشمند کشور نقش بسیار مهمی در تامین امنیت تولید پایدار دارد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان ارزشمند این مجموعه و تلاش های ارزشمند آقای سملی بعنوان رئیس حراست پیشین مجتمع و آقای بهبود در ماه‌های گذشته در ادامه بیان کرد: اکنون جناب آقای حسن اسماعیلی با تجارب بسیار ارزشمند و با بهره‌مندی از روحیه‌ی جهادی و انقلابی برای هدایت و راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی انتخاب شده‌اند و برای موفقیت و سربلندی روزافزون این بزرگوار آرزوی موفقیت می‌نماییم.

طباطبایی بیان کرد: در سایه همدلی و همیاری تمام مدیران و کارکنان این مجموعه باید دست در دست دهیم و در این مسیر بسیار ارزشمند و بزرگ، آقای اسماعیلی را به عنوان سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی یاری دهیم تا شاهد دستاوردهای مهم در این مجموعه باشیم.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی، کارکنان حراست چشم بیدار و ذهن آگاه این مجموعه هستند و باید بیش از پیش برای اعتلای این مجموعه تلاش کنند و برای به ثمر نشستن تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

(یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید