جزییات خبر

کارکنان پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند

کارکنان پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند
(چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲) ۲۰:۵۰

جمعی از کارکنان پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی و برای تقویت بانک خون استان بوشهر ، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع ، عنوان داشت؛ بر اساس هماهنگی انجام‌شده، اکیپ خون‌گیری سازمان انتقال خون استان بوشهر با حضور در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی اقدام به خون‌گیری از کارکنان این پالایشگاه کرد که بیش از ۱۲۵ نفر از کارکنان در این حرکت خیر و خداپسندانه شرکت کردند و با اهدای بیش 50 هزار سی‌سی خون ، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

وی با تاکید بر حوزه مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه بودن اهداء خون، گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی یک نیاز روزانه و مستمر است که این مهم می بایست بصورت ویژه اطلاع رسانی شده و برای ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ اهداء خون اقداماتی شایسته ای صورت پذیرد که در همین راستا پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی همواره پیشقدم بوده و گام‌های موثری را برداشته است.

عبدی در ادامه تصریح کرد: از ماه های ابتدای سال جاری با برنامه ریزی دقیق و منظم این روند حضور سازمان انتقال خون استان بوشهر و شهرستان کنگان در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی تداوم خواهد داشت و امید داریم مسائل مهم در حوزه مسئولیت های اجتماعی با شتاب بیشتری در این پالایشگاه انجام شود.

وی با تاکید بر رعایت دقیق مسائل بهداشتی در فرآیند اهدا خون، خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم به منظور رعایت دستورالعمل‌ها و اصول بهداشت فردی و محیطی اتخاذ گردید و با نظارت واحد بهداشت و سلامت اداره اچ اس ئی اهداکنندگان با خیال آسوده نسبت به این کار انسان دوستانه و خدا پسندانه اقدام نمودند.


این آیین توسط واحد HSE و با همکاری روابط عمومی،منابع انسانی،حراست،مستغلات و با حمایت و مساعدت ویژه مدیریت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی انجام شد.
(چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲) ۲۰:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید