جزییات خبر

سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

حمایت تمام‌قد از دانش‌بنیان‌ها و شرکت های سازنده در سال" مهار تورم و رشد تولید"

حمایت تمام‌قد از دانش‌بنیان‌ها و شرکت های سازنده در سال" مهار تورم و رشد تولید"
(پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۰۵

سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجموعه با حمایت همه جانبه از شرکت های ساخت قطعات و تجهیزات داخل گام بر می دارد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد سهیلی سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز پنج شنبه" ۲۸ اردیبهشت ماه" در حاشیه بازدید از غرفه های سازندگان داخلی در نمایشگاه صنعت نفت اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده بیش از ۹۰ درصدی کالا‌ها و تجهیزات ساخت داخل در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه، حمایت همه جانبه و گسترده‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان باکیفیت داخلی دارد.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخلی توانسته‌اند با اقدامات نو و خلاقانه و شناسایی نیاز‌های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی، نقش بسیار مهمی در تولید پایدار گاز و محصولات جانبی در این مجموعه بزرگ گازی کشور داشته باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان فعال داخلی باید در سایه‌ همدلی و انسجام بتوانند منطقه پارس جنوبی را به یک بازار بزرگ صنعتی تبدیل کنند و مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار سازندگان خلاق و نوآور می‌تواند در مسیر بسیار هموار و درخشان‌تری در جهت عزت و شکوفایی اقتصاد کشور حرکت کند.

سهیلی با اشاره به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و برتر در جهت استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و سازندگان داخلی در سطح وزارت نفت شناخته شده است، اعلام کرد: پالایشگاه‌های مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی در جهت استفاده و حمایت تمام قد از سازندگان ایرانی با برنامه‌ریزی منظم و پیاده‌سازی اقدامات شاخص، زمینه‌ پویا و درخشش سازندگان داخلی را فراهم خواهند کرد.
(پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید