جزییات خبر

فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گام در مسیر کسب عناوین قهرمانی جهان

فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گام در مسیر کسب عناوین قهرمانی جهان
(یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۷:۴۸

در سال‌های اخیر، فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با درخشش در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی و حضور بسیار موفق در سطح مسابقات استانی، کشوری و جهانی به مدال‌های خوش رنگی رسیده‌اند و افتخارات بسیار بزرگی را به ثبت رسانده‌اند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، فرزندان کارکنان پرتلاش این مجموعه بسیار ارزشمند ساکن در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار یادگیری علم و سپری نمودن پله‌های علمی و تحصیلی با پرداختن به رشته‌های مختلف فرهنگی ، علمی و ورزشی در سطح کشور به مدال‌های بسیار ارزشمند دست یافته‌اند و این مهم نشان از پویایی، نوآوری و خلاقیت در خانواده‌های فاخر مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.



حمایت‌های ارزشمند احمد باهوش، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی کارکنان و خانواده آنان موجب شده در سال گذشته و ماه‌های ابتدایی سال جاری شاهد ثبت دستاوردهای بسیار خوبی در این حوزه‌ها باشیم.



بر همین اساس، در هفته‌ی گذشته شاهد درخشش هستی و پویا میری فرزندان محسن میری کارمند پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات بین المللی لکوکاپ جهان به میزبانی کشور عمان بودیم.


در این مسابقات بین المللی، تیم لکوپل کشور عزیزمان ایران به مقام برتری رسید و توانست با کسب مقام اول در رشته سازه های ماکارونی( لکوپل) افتخار آفرینی کرد.
تیم سازه های ماکارونی در این دوره با حضور خانم هستی میری و آقای پویا میری از نمایندگی لکوجم و فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی توانستند در رقابت با کشورهای آلمان-انگلیس- مالزی- اندونزی- مصر- ترکیه- عمان- عراق- امارات و...مقام اول بین المللی را کسب کنند.


دانش آموزان در این اردوی علمی پژوهشی علاوه بر شرکت در مسابقات در یک فضای دوستانه از مکان های تفریحی شهر مسقط دیدن کردند.
محل برگزاری این دوره از مسابقات در کالج بین المللی صنعت و مهندسی عمان(gcet)دانشگاه جیوتک آلمان انجام شد.


تیم اردوی بین المللی ایران، گروه دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و نمایندگی لکوایران جم خانم شیما عظیمی افشار و خانم نادیه تاجیکی به عنوان مربی تیم لکو جم با همکاری واحد آموزش مجتمع مسکونی پارس جم در این دوره از مسابقات جهانی افتخار آفرین شدند.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید







(یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۷:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید