جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

استفاده 90 درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی از قطعات و تجهیزات با کیفیت ایرانی

استفاده 90 درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی از قطعات و تجهیزات با کیفیت ایرانی
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۲۰:۳۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش تولید ایمن و مستمر گاز و محصولات جانبی، با استفاده 90 درصدی از قطعات و تجهیزات ساخت سازندگان داخلی خبر داد و گفت: این روند استفاده از تجهیزات باکیفیت داخلی افزایش خواهد یافت در سال جدید افزایش خواهد یافت.


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نوآوری و خلاقیت کارکنان و متخصصان این مجموعه گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 75 تا 80 درصدی گاز مورد نیاز کشور، بستری امن برای پیشرفت و شکوفایی سازندگان داخل و شرکت‌های دانش بنیان است.


وی با اشاره به استفاده 90 درصدی از قطعات و تجهیزات با کیفیت سازندگان داخلی در پالایشگاه های مجتمع افزود: حمایت همه جانبه مجتمع همسو با شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی" مهار تورم و رشد تولید"، از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی مسیر پیشرفت این شرکت‌ها را هموار و انگیزه سازندگان داخلی را برای تلاش و جدیت در ساخت قطعات و تجهیزات افزایش خواهد داد.


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که شرکت های سازنده داخلی و دانش بنیان یکی از ارکان اصلی تولید و فراورش پایدار گاز  را در مجتمع پارس جنوبی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: در سال گذشته با وجود سرمای بی سابقه، با استفاده و تجهیزات راهبردی و کالاهای اساسی سازندگان داخلی توانستیم از روزهای سخت عبور کنیم و عزت و اقتدار را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوریم.


باهوش بیان کرد: امیدواریم سازندگان داخلی با اقدامات جهادی و ساخت اقلام باکیفیت داخلی بازوی توانمند پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی  در مسیر تولید باشند.


باهوش، افزود: این مجموعه بزرگ تولید گاز و محصولات جانبی در کشور و خاورمیانه به صورت تمام قد در کنار سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان  است و برای نوسازی قطعات و تجهیزات پالایشگاهی از سازندگان داخلی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۲۰:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید