در آیین تجلیل از خبرنگاران روابط عمومی صنعت گاز مطرح شد؛
خبرنگار در بحرانها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
(سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲)
۲۲:۰۶
خبرنگاران و روابط عمومیها خط مقدم جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هر سازمان در مدیریت بحرانها هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علیاکبر نصرالهی، استاد دوره آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه روابط عمومی صنعت گاز کشور در این جلسه که با موضوع مدیریت بحران و به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری در بندرعباس به مدت سه روز برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: روابط عمومیها باید فهرستی از تمامی بحرانها در سازمان شناسایی کنند تا قبل از بالقوه شدن بحران، راهکارهای کلیدی برای آن ارائه داده شود.
وی ضمن اشاره به جایگاه خطیر و حساس روابط عمومیها در اطلاعرسانی به موقع در شرایط بحرانی، گفت: باید خبرنگاران به مسئله، قبل از ایجاد بحران و شرایط بعد از بحران هم تمرکز داشته، مسائل مهم را پیشبینی کرده و در زمان مناسب، سناریوهای خود را ارائه دهند.
نصراللهی ادامه داد: یک خبرنگار متفکر جهت مدیریت بحران، ضمن روایت اول و تغذیه به رسانهها، باید از تمامی رسانهها استفاده کند تا از بحران آشفتگی اطلاعات جلوگیری به عمل آید.
شایان ذکر است، جایگاه و ارتقا سازمانی خطیر و حساس خبرنگاران در دورههای قبلی خبرنگاران شرکت ملی گاز ایران نیز مطرح شده بود.
(سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲)
۲۲:۰۶