جزییات خبر

همزمان با ابلاغ رسمی ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت دستاوردهای مهم در حوزه ساختار سازمانی شرکت ملی گاز ایران در سال "مهار تورم، رشد تولید"

ثبت دستاوردهای مهم در حوزه ساختار سازمانی شرکت ملی گاز ایران در سال "مهار تورم، رشد تولید"
(جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۰:۳۶

پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان یک کار بسیار بزرگ و ارزشمند در حوزه سازماندهی و ساختار سازمانی وزارت نفت است و امید داریم این مجتمع عظیم گازی در مسیر عزت و شکوفایی اقتصاد کشور و رشد تولید، دستاوردهای مهمی را در سال جاری با شعار "مهار تورم، رشد تولید" ثبت کند.


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی غریاق‌زندی، مدیرکل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی که به همراه مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران و برخی از مدیران ارشد وزارت نفت صورت گرفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: اقدامات و تلاش‌های بسیار مهمی در ماه‌های اخیر در حوزه ساختار مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت ملی گاز ایران محقق شده که جا دارد همین‌جا از تمامی مدیران و کارشناسان این امر مهم تقدیر و تشکر کنیم.


وی پس از ارائه کلیات ساختار جدید این مجموعه ارزشمند، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان پرتلاش، خلاق و کارآمد در راهبری بزرگترین مجتمع گازی کشور، بر لزوم همراهی و همکاری همه‌جانبه برای استقرار موفقیت‌آمیز ساختار جدید در مجتمع گاز پارس جنوبی تأکید و تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه این مهم در توسعه و پیشرفت صنعت پالایش گاز از طریق بزرگترین شرکت پالایشی کشور، باید مورد توجه ویژه و با فوریت و اهمیت بسیار در فرآیند ساختار سازمانی قرار گیرد.


غریاق‌زندی ادامه داد: سازمان مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت یکپارچه در هر دو بخش رسمی و غیررسمی تدوین و تلاش شده تا با ایجاد شرایط و ظرفیت‌های ساختاری لازم، زمینه برای ترکیب هماهنگ سمت‌های رسمی و مشاغل پیمانکاری در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع گاز فراهم شود.

رسانه جدید

علی غریاق‌زندی، مدیرکل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت

 


فرآیند پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع گاز پارس جنوبی در مراحل پایانی


در ادامه مراسم، ولی‌الله دینی، مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران نیز در این باره توضیح داد: فرآیند پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع گاز پارس جنوبی در مراحل پایانی خود قرار داشته و ابلاغ نهایی آن، ان‌شاءلله تا قبل از پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت خواهد پذیرفت.


وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته همکاران برای استمرار تولید پایدار گاز و اشاره به بهبودهای قابل توجه در ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار داشت: تمام کاستی‌ها و نارسایی‌های مطرح شده توسط مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی را به حق و بجا می‌دانیم و امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی، مسایل تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری و مرتفع شود.


دینی ادامه داد: ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی که فضای رشد و شکوفایی در این مجموعه بزرگ را رقم خواهد زد، نیاز به مراقبت بسیار ویژه دارد و باید این مجموعه به‌صورت مداوم مورد ارزیابی قرار گرفته، مشکلات شناسایی و زمینه‌ بهبود فراهم شود.


مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در پایان، خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در صف اول جنگ اقتصادی قرار دارد و توانسته با عزم راسخ در برابر سختی‌ها با شجاعت ایستاده و تولید بیش از 75‌ درصدی انرژی گاز کشور را تامین کند.

رسانه جدید

 ولی‌الله دینی، مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران


پویایی و شادابی در بدنه‌ مجتمع گاز پارس جنوبی با ابلاغ ساختار جدید


احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیگر سخنران این نشست تخصصی بود که ضمن تشکر از حضور ارزشمند هیأت عالی تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت و مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در مجتمع پارس جنوبی، از همراهی و اهتمام تمامی مدیران و مسئولین و کارکنان این حوزه در اجرای پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع پارس جنوبی تشکر و قدردانی کرد.


وی در این خصوص توضیح داد: با ابلاغ ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی از لحاظ کمیت، سازماندهی، گروه‌بندی و پایه سمت‌‌های سازمانی، پویایی و شادابی در بدنه‌ مجتمع جاری خواهد شد.


باهوش در پایان، تأکید کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی امسال با همه توان و تکیه بر دانش بومی و نوآوری به‌منظور تولید پایدار، عزت و سربلندی کشور حرکت خواهند کرد و امید داریم با افزایش فضای همدلی و کار گروهی دستاوردهای خوبی به ثبت برسد.
بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در پایان نشست، اظهار کرد: تغییرات سازمانی جدید پالایشگاه سیزدهم پارس جنوبی به صورت کامل سازماندهی شده و این امر نشان از آن دارد که در حوزه کارکنان رسمی و غیررسمی، افزایش بسیار مطلوبی ایجاد می‌شود.


وی ادامه داد: در این برنامه سازمانی، ضمن تشریح آخرین تکنولوژی و تجهیزات بکار گرفته شده در تأسیس پالایشگاه‌های پارس جنوبی، برخی از مشکلات و چالش‌های حوزه‌های فرآیندی پالایش گاز در پالایشگاه‌های جدید مجتمع گاز پارس جنوبی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.




رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۰:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید