جزییات خبر

تیم فوتسال پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی قهرمان جام رمضان شد

تیم فوتسال پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی قهرمان جام رمضان شد
(یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲) ۰۹:۰۲

تیم فوتسال پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی شب گذشته، شنبه ( 26 فروردین ) توانست با اقتدارو درخشش در این دوره از مسابقات بر جایگاه نخست قرار بگیرد و جام قهرمانی رمضان را کسب نماید.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمید افشاری، مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در بازی فینال که مابین تیم فوتسال پالایشگاه اول و تیم فوتسال پالایشگاه چهارم در سالن استراحتگاه شیرینو با حضور احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار گردید تیم پالایشگاه اول پارس جنوبی توانست با درخشش بازیکنان این تیم ، با نتیجه 3 بر 1 در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.


افشاری در ادامه بیان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان 1402 از تاریخ 14 فروردین لغایت 26 فروردین با حضور 8 تیم از پالایشگاه های اول تا هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در 2 گروه در سالن چند منظوره استراحتگاه شیرینو برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات گروهی تیم های پالایشگاه هفتم و دوم از گروه الف و تیم های پالایشگاه اول و چهارم نیز از گروه ب به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

به گفته‌ی افشاری، در این مرحله تیم های پالایشگاه اول و دوم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم پالایشگاه اول با شکست حریف به دیدار نهایی این دوره از مسابقات جام رمضان راه یافت. تیم پالایشگاه هفتم و پالایشگاه چهارم نیز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پالایشگاه چهارم با شکست دادن تیم حریف راهی دیدار نهایی شد.

دیدار پایانی جام رمضان سال جاری نیز شب گذشته با حضور دوتیم پالایشگاه اول و چهارم برگزار شد و تیم پالایشگاه اول توانست با درخشش در این مصاف بر سکوی نخست بایستد و جام قهرمانی را بالا ببرد و تیم پالایشگاه چهارم نیز بعنوان نائب قهرمان و تیم پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی به مقام سوم دست یافت.

مراسم اهدا جوائز و جام قهرمانی با حضور احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ، بهرام حیدری مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و حسین حمزوی مدیر پالایشگاه اول برگزار گردید.
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید

تیم فوتسال پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی قهرمان این دوره از مسابقات


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

تیم فوتسال پالایشگاه هفتم به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت


رسانه جدید

تیم فوتسال پالایشگاه چهارم نائب قهرمان این دوره از مسابقات


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲) ۰۹:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید