جزییات خبر

با حضور کارکنان جبهه ی اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستانهای عسلویه، جم و کنگان برگزار شد

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستانهای عسلویه، جم و کنگان برگزار شد
(جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۹:۴۸

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » با حضور کارکنان و متخصصان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرستانهای عسلویه، جم و کنگان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالحسن بی باک، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در مراسم راهپیمایی روز قدس کارکنان مجتمع همگام و هم صدا با آحاد مردم حق طلب و آزاده جهان بار دیگر با وحدت و همدلی در مقابل اشغالگران صهیونیستی و حامیان مستکبر فریاد نابودی اسرائیل را سردادند و آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد زنند.

بی باک گفت: در همین زمینه امروز کارکنان سراسر پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در سایت یک با حضور در راهپیمایی شهر عسلویه و کارکنان پالایشگاه های سایت دو با حضور در شهر کنگان و خانواده های ساکن شهرک مسکونی با حضور گسترده در راهپیمایی شهر جم حضور یافتند.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: تقویت زیر ساخت های جبهه مقاومت، انگیزه آنان و شرایطی که صهیونیست ها دچار آن هستند، نوید بخش نزدیک شدن به آزادی فلسطین است از این جهت روز جهانی قدس امسال با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی، راهپیمایی بسیار متفاوتی را شاهد بودیم.


وی بیان کرد: کارکنان و متخصصان این مجموعه بسیار فاخر امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند باتوجه به نقش بسیار راهبردی در شکوفایی اقتصاد کشور در صحنه ی نبرد با دشمنان اصلی اسلام و نابودی اسرائیل جنایتکار در صف نخست قرار دارند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۹:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید