جزییات خبر

پیام تبریک مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز منابع انسانی

پیام تبریک مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز منابع انسانی
(جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۴۳

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی " 25 فروردین روز منابع انسانی" را تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در پیام بهرام حیدری خطاب به کارکنان فاخر مجتمع گاز پارس جنوبی آمده است:

در عصر جدید، بی شک توسعه و شکوفایی کشورها و سازمان‌ها مرهون تفکر، تلاش و مجاهدت‌های نیروی انسانی است و مجموعه منابع انسانی می‌بایست همواره حامی این ارزشمندترین سرمایه سازمانی باشد.

روز 25 فروردین، بهانه‌ی است برای تجلیل و ستایش از نقش‌آفرینان مجتمع گاز پارس جنوبی که با سختی‌ها‌ی فراوان، مسیر توسعه و پیشرفت این مجموعه ارزشمند را بر دوش کشیده و برای نشاندن لبخند بر چهره‌‌ی سرمایه‌های انسانی این مجموعه گرانمایه تلاش می‌کنند.

کارکنان منابع انسانی نیز می‌بایست همواره با برنامه‌ریزی، مشاوره و با دلسوزی فراوان یار و یاور دیگر کارکنان بوده و توجه دائمی به کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به همکاران را مد نظر قرار دهند.

ما همکاران حوزه مدیریت منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ باور داریم که توفیق خدمت به سرمایه انسانی نعمت بزرگی است که خداوند تبارک و تعالی نصیبمان کرده است. از این رو ضمن سپاس از این توفیق الهی، از خدمات ارزشمند شما عزیزان سپاسگزاریم و امید داریم در سایه همدلی، خرد جمعی و با نوآوری و خلاقیت در مسیر عزت و تعالی سازمانی بهترین‌ها را رقم بزنیم.

اینجانب بار دیگر "25 فررورین"، روز منابع انسانی را به همکاران گرامی در تمام گروه‌های مختلف شغلی که با تعهد و تخصص زمینه پیشرفت و پایداری این مجموعه را فراهم کرده‌اند، تبریک عرض نموده و از خدواند سبحان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای تک تک شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی
بهرام حیدری

رسانه جدید

(جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید