جزییات خبر

مراسم شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۲۰

مراسم سوگواری شهادت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در نمازخانه‌ی امیرالمومنین ستاد با حضور کارکنان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در بیست‌ودومین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی‌بن ابی‌طالب علیه السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت با حضور کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در نمازخانه‌ی حضرت امیرالمومنین ساختمان شهید نادر مهدوی ستاد برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید طاها موسوی هشترودی توجه به نحوه زندگی و رفتار حضرت در مورد مسائل اجتماعی را الگویی برای سعادت دنیوی و آخروی دانست و گفت: اگر خواهان آرامش در زندگی هستیم باید سیره زندگی امام علی (ع) و سایر ائمه را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

آیت الله هشترودی در ادامه به بیان شخصیت والای امام علی علیه السلام پرداخت و تصریح کرد: هنگامی که به علی علیه السلام می نگریم، به نحو اعجاب برانگیزی تمام صفات عالی و ممتاز انسانی را در این وجود مبارک جمع می بینیم. این وضعیت از سخنان و نوشته های گران سنگ علی علیه السلام نیز کاملاً هویداست؛ چرا که سخنْ نماینده شخصیت گوینده آن است.

وی بیان کرد: شخصیت علی علیه السلام آمیزه ای از والاترین رُتبه از عدالت، عشق و محبّت به خدا و مردم، صبر و حلم، مروّت، جنگ آوری و سلحشوری، علم سرشار، مدیریت و ده ها صفات دیگر است که این ترکیب شخصیتی، بسیار فراتر از ظرفیت انسان های معمولی است.

در ادامه مراسم، مداح اهل بیت عصمت و طهارت احسان میرزایی به نوحه خوانی پرداخته و جمع حاضر در سوگ شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) عزاداری کردند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید