جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

نمره قبولی مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته

نمره قبولی مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته
(چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) ۰۸:۴۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، درمراسم ضیافت افطاری شب گذشته (سه‌شنبه 15 فروردین) باحضور مدیران پالایشگاهی و ستادی این مجموعه گفت: خدای بزرگ را سپاس میگوییم که بار دیگر در سال جدید و در این ماه مبارک رمضان توفیق خدمت نصیب‌مان شده تا بتوانیم با اقدامات شایسته در مسیر عزت و شکوفایی کشور عزیزمان گام برداریم.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست صمیمانه و ضیافت افطار شامگاه گذشته ( سه‌شنبه 15 فروردین) با حضور مدیران پالایشگاه‌‌های سیزده گانه و ستادی به میزبانی پالایشگاه اول پارس جنوبی بیان کرد: همه فعالیت های کارکنان پرتلاش این مجموعه که به صورت شبانه روزی است برای رضای خداوند و با هدف خدمت به کشور و رونق اقتصادی کشور بوده و این مجموعه پرافتخار توانستند با ثبت نمره قبولی سال 1401 را سپری کنند.

وی ادامه داد: در سال 1401 با برداشت حداکثری گاز و با رشد 3 درصدی نسبت به سال گذشته‌ى آن و سهم 75 درصدی در تامین سبد انرژی کشور، مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی را در صنعت نفت شاخص و متمایز کرده است.

باهوش در ادامه با اشاره به حضور و فعالیت گسترده جوانان نوآور و کارآمد در بدنه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: رسیدن به قله‌های خوداتکایی، باور و دانش بومی در این مجموعه راهبردی کشور با دستان پرتوان شما مدیران شایسته و جوانان با انگیزه محقق شده و دستاوردهای گوناگون در تولیدات، ساخت قطعات و تجهیزات پالایشگاهی و ... مجتمع گاز پارس جنوبی را به یک نمونه جذاب در صنعت نفت و گاز کشور تبدیل کرده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سالی که گذشت این مجموعه با افزایش سطح تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و ساخت بار اول تولید در این بخش‌ها را افزایش و فرصت‌های شغلی در این مراکز مهم چند برابر شد و این یک نمونه بسیار ارزشمند برای اشتغال‌زایی در کشور است.

 

گزارش تصویری


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) ۰۸:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید