جزییات خبر

در نشست سه شرکت اصلی پارس جنوبی بیان شد:

"همدلی و همزبانی" رمز اصلی پیشرفت و شکوفایی در پارس جنوبی

"همدلی و همزبانی" رمز اصلی پیشرفت و شکوفایی در پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۷:۴۲

در نشست مدیران عامل سه شرکت اصلی پارس جنوبی، (مدیران عامل سازمان منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس) با تاکید بر تقویت و افزایش تولید در سال 1402 در پارس جنوبی ، همدلی و همزبانی را رمز اصلی پیشرفت و شکوفایی در پایتخت انرژی کشور عنوان کردند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نشست سران سه شرکت اصلی پارس جنوبی امروز سه‌شنبه ( 15 فروردین ماه) با حضور سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و محمد حسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در سالن جلسات سازمان منطقه ویژه برگزار شد.

در این نشست سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: رمز پیشرفت و توسعه پارس جنوبی در سال‌های اخیر در همدلی و همزبانی مدیران و کارکنان اصلی سه شرکت اصلی مستقر در منطقه نهفته است و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال 1402 با عنوان " مهارتورم و رشد تولید" حرکت خواهیم کرد.

اسدی در ادامه افزود: هرچه بین مدیران و کارکنان سه شرکت اصلی مستقر در پارس جنوبی وحدت و همبستگی در تصمیمات و راهکارهای راهبردی بیشتری باشد راه رسیدن به قله های توسعه و چرخش و شکوفایی اقتصادی کشور هموارتر خواهد شد .

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: جلسات سران قوای اصلی پارس جنوبی در سال جدید به صورت منظم و منسجم برگزار خواهد شد و با اجرای قوانین یکسان و جلوگیری از پراکندگی در کارهای مهم، مسیر را جهت تولید حداکثری فراهم خواهیم کرد.

وی از تشکیل کارگروه با حضور سه شرکت اصلی پارس جنوبی در سال جدید خبر داد و بیان کرد: در این کارگروه به بیان مسائل عمیق در حوزه تولید، فنی و زیرساختی سه شرکت پرداخته خواهد شد.
اسدی گفت: مسائل مهم در حوزه منابع انسانی، استراحتگاه‌های کارکنان پارس جنوبی و ... در سال جاری با شتاب بیشتری دنبال خواهیم کرد و امید داریم با همفکری و کارگروهی تصمیمات شایسته‌ای در این خصوص گرفته شود.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حامی و حمایت کننده مجتمع گاز پارس جنوبی

در ادامه ی این نشست سه جانبه احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه در مباحث مختلف تولید، مسئولیت‌های اجتماعی همواره حامی بسیار خوبی برای این مجموعه بزرگ بوده و انتظار داریم این حمایت‌ها در سال جدید تداوم داشته باشد.

باهوش در ادامه به افزایش کارکنان رسمی این مجموعه در سال جدید اشاره نمود وتصریح کرد: با توجه به افزایش بیش از 3 هزار نفر نیروی رسمی در مجتمع گاز پارس جنو بی، مسائل مهمی از قبیل حمل و نقل ( هوایی و زمینی ) و اختصاص استراحتگاه‌ ویژه جهت اسکان کارکنان از مسائل مهم این مجموعه در سال جاری می‌باشد و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم مرتفع گردد.

وی گفت: بررسی و مرتفع نمودن مسائل فنی و راهبردی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت افزایش تولید گاز و محصولات جانبی یکی از موارد مهم در سال جاری است که باید در نشست با مدیران شرکت نفت و گاز پارس به نتیجه‌ی مطلوب برسد.

باهوش در ادامه افزود: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جدید با تمام توان و تکیه بر دانش بومی و نوآوری در جهت تولید پایدار ، عزت و سربلندی کشور حرکت خواهند کرد و امید داریم با افزایش فضای همدلی و کارگروهی دستاوردهای خوبی به ثبت برسد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۷:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید