جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی
(پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۵۴

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا


12 فروردین روز جمهوری اسلامی جزء مهمترین، پربرکت ترین و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ماست.


مقام معظم رهبری دام ظله العالی


همکاران گرامی ، جهادگران پرتلاش


با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات


دوازدهم فروردین سال 1358، روز میلاد جمهوری اسلامی ، تجلی روز خدا و سالروز رستاخیز دینی و تحقق اراده مردمی و تاریخی و به بارنشستن خون شهیدان راه آزادی و استقلال در ایران اسلامی است .


نهال جوان و نورسته جمهوری اسلامی که در سایه عنایت پروردگار، با دستان مصمم ملت و هدایت داهیانه رهبر فقید انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) کاشته شد اینک با گذر از طوفان و تندبادهای مهیب، درخت تناور و افراشته ای است که سایه امیدش را برای تحقق زیباترین آرمان های الهی بر دل و جان محرومان و مستضعفان عالم گسترانیده است.


اینجانب شایسته می دانم در سالروز این طلوع شکوهمند، ملی و اسلامی ، با یادآوری این دستاورد بزرگ و تاریخی مراتب تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به همه مردم عزیز و کلیه جهادگران عرصه تولید و صنعت بویژه شما یکایک همکاران ارجمند و سرمایه های ارزشمند در مجتمع سرفراز گاز پارس جنوبی ابراز نموده و استمرار توفیق و پیروزی را با استعانت از خداوند متعال برای همگان مسئلت دارم.


امید است در تقارن نیکوی این روز شکوهمند با برکات معنوی ماه مبارک رمضان در سالی که مزیّن به نام "مهار تورّم ، رشد تولید" است بتوانیم در پرتو توجّهات امام عصر (عج) با اتحاد، همبستگی و همدلی، با کوشش بیشتر در عرصه تولید، پاسدار شعار ملکوتی " استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی " باشیم.

احمد باهوش
مدیر عامل

(پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید