جزییات خبر

در اولین روزهای سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان

دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با امام جمعه شهر عسلویه

دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با امام جمعه شهر عسلویه
(شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲) ۲۱:۲۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در دفتر امام جمعه شهر عسلویه با حجت السلام، سید علی هاشمی نژاد دیدار و گفتگو کرد.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، امروز ( شنبه، ۵ فرودین ماه ) با حضور در دفتر امام جمعه شهر عسلویه، با حجت السلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: کارکنان و متخصصان این مجموعه فاخر در سال ۱۴۰۱ با ثبت دستاوردهای بسیار ارزشمند همسو با شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" یک پایان بسیار خوش را به ثبت رساندند.

وی در ادامه بر اهتمام این مجتمع بزرگ گازی کشور به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد و ادامه داد: در سال گذشته با حمایت های ارزشمند وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تولید گاز و محصولات جانبی در دستور کار مستقیم پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی بوده و از ابتدای سال نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری " مهار تورم، رشد تولید " به عنوان هدف راهبردی و کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی، حرکت شتابان خود را برای شکوفایی سرزمین ایران اسلامی آغاز نموده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیانات گهربار و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در لحظه تحویل سال نو و جوار بارگاه نورانی امام رضا علیه السلام را نقشه راه و مسیر روشن مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه دانست و تصریح کرد: فرماندهان و سربازان جبهه اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق اهداف و آرمان های بلند و مقدس انقلاب اسلامی با پیروی از خط ولایت فقیه در مسیر تحقق شعار سال، حرکت در مسیر تولید، نوآوری و شکوفایی را آغاز نموده اند.

حجت السلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه شهر عسلویه نیز در این دیدار اظهار کرد: زمان برای خدمت بسیار کوتاه است و فرصت ها به زودی به پایان می رسد و تا زمانی که فرصت داریم باید با انجام کارهای جهادی و اقدامات شاخص نقش بسیار موثری در جهت عزت و سربلندی کشور ایفا نماییم.

هاشمی نژاد ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از مدیران انقلابی، نیروی انسانی کارآمد، نوآور و توانمند توانست در ماه های سرد سال گذشته با وجود سرمای پایدار و ماندگاری در بیشتر استان های کشور در مدت طولانی، بیش از ۷۵ درصد گاز کشور و هموطنان عزیزمان را در اقدامات جهادی تامین نماید و این روزهای سخت را با موفقیت پشت سر گذاشت.

امام جمعه شهر عسلویه بیان کرد: امید است این تعامل و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم داشته باشد و بتوانیم این ارتباط بسیار خوب و شایسته را تقویت نموده و در جهت شکوفایی منطقه با همفکری و همدلی تمامی مدیران اصلی مستقر در منطقه گام برداریم.

 

در این بازدید مدیر منابع انسانی، نماینده حراست، مشاور مدیرعامل در پالایشگاه های سایت دو و نماینده روابط عمومی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی را همراهی کردند.

رسانه جدید

رسانه جدید

(شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲) ۲۱:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید