جزییات خبر

از ابتدا تا روزهای پایانی سال 1401:

تولید بیش از 18 هزار میلیون متر مکعب گاز شیرین در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

تولید بیش از 18 هزار میلیون متر مکعب گاز شیرین در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۵:۳۳

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 18 هزار میلیون مترمکعب گاز در این مجموعه تولید و به خط سراسری کشور تزریق شده است.



به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی در این باره گفت: پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با بهره‌مندی از کارکنان خلاق، نوآور و با تجربه توانسته در سال جاری سهم به‌سزایی در سبد تولید انرژی کشور داشته باشد و دستاوردهای بسیار مهمی را ثبت نماید.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با تکیه بر اقدامات شاخص، کارگروهی و تعمیرات اساسی بسیار دقیق، منظم و به موقع در این مجموعه، از ابتدا تا روزهای پایانی سال جاری بیش از 18 هزار میلیون متر مکعب گاز را تولید و به خط سراسری تزریق نماید.

وی در ادامه بیان کرد: در همین بازه زمانی از سال جاری، بیش از 125 هزار تن اتان، 386 هزار تن پروپان و 226 هزار تن بوتان نیز تولید شده و این حجم تولید محصولات نقش بسیار مهمی در شکوفایی و چرخش اقتصادی کشور داشته است.

صفتی در ادامه تصریح کرد: با تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه، از ابتدای امسال تاکنون همچنین 40 هزار تن گوگرد دانه‌بندی‌ و نزدیک به 23 میلیون بشکه میعانات گازی نیز تولید شده است.

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در سال آینده توان تولید گاز و محصولات جانبی در این مجموعه را با ایمنی و کیفیت بسیار بالا افزایش خواهیم داد و نقش بسیار مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور ایفا خواهیم نمود.
(یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۵:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید