جزییات خبر

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

کارکنان اتاق کنترل نیروگاه متمرکز برق بعثت بازوی توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی

کارکنان اتاق کنترل نیروگاه متمرکز برق بعثت بازوی توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۴:۰۸

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در آیین تقدیر از کارکنان اتاق کنترل نیروگاه متمرکز بعثت گفت: کارکنان اتاق کنترل نیروگاه متمرکز با اقدامات به هنگام و پیاده‌سازی تدابیر مدبرانه، نقش بسیار ارزشمند و حیاتی در تولید و انتقال برق پایدار به پالایشگاه‌های سایت یک و دو در جهت تولید مستمر گاز در فصل زمستان داشته باشند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین شمشیری، در آیین تقدیر و تجلیل از متخصصان و کارکنان پرتلاش مجموعه اتاق کنترل نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در سال جاری و در زیر چتر دوراندیشی، خردجمعی و اقدامات نوآورانه کارکنان پرتلاش نیروگاه متمرکز بعثت، تولید پایدار برق در پالایشگاه‌های سایت 1و2 مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شد.

شمشیری در ادامه به تولید پایدار برق در نیروگاه متمرکز اشاره نمود و افزود: با تلاش و کارگروهی نیروی انسانی توانمند، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 3 میلیون 247 هزار و 179 مگاوات برق در نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

وی تکریم نیروی انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین ارزش و اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی دانست و تصریح کرد: این مجموعه با تکیه بر توان و دانش بومی کارکنان با استعداد و خلاق خود توانسته است در تمام حوزه‌های عملیاتی و ... بهترین عملکرد را در سال جاری ثبت نماید و این دستاورد‌های مهم نشان از پویایی و نوآوری در مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

شمشیری ادامه داد: امید داریم در سال آینده، با تجربه بسیار بالای کارکنان و متخصصان این نیروگاه و دیگر بخش‌ها و با حل مسائل کلیدی بتوانیم در تولید پایدار گاز نقش بسیار موثری داشته باشیم .

در ابتدای این مراسم از کارکنان و متخصصان پرتلاش مجموعه‌ی اتاق کنترل نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور معاون مدیرعامل و مدیران ستادی با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۴:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید