جزییات خبر

با پیگیری مسئولین ذیربط استانی ومدیرعامل مجتمع گازپارس جنوبی

موافقت مدیران ارشد وزارت نفت با طرح اقماری دو به دو همه نیروهای پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شد

موافقت مدیران ارشد وزارت نفت با طرح اقماری دو به دو همه نیروهای پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شد
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۲۰:۱۷

با پیگیری های مستمر و مداوم مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مسئولین ذیربط استان بوشهر، مجوز اجرای طرح اقماری ( دو به دو) تمامی کارکنان پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شد.


بنا به مصاحبه ی خبری احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با خبرنگار این مجموعه ایشان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد پربرکت امام زمان (ع) بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر و مداوم مسئولین ذیربط استان بوشهر و اینجانب با مدیران ارشد وزارت نفت، مجور اجرای طرح اقماری دو به دو تمامی کارکنان پرتلاش پیمانکاری این مجموعه صادر شد.

وی در این باره عنوان داشت: از اولین روز شروع کاری خود در مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را نسبت به رفع مشکلات کلیدی کارکنان پیمانکاری به کار گرفته و خوشبختانه اکنون یکی از موارد مهم و دغدغه ی اصلی نیروهای ارزشمند این مجموعه مرتفع گردید.

باهوش ادامه داد: امید داریم در سایه همدلی، همفکری و کار گروهی بتوانیم مسیر پیشرفت و شکوفایی نیروهای جوان، کارامد و خلاق پیمانکاری را فراهم آوریم.

وی در پایان این مصاحبه خبری تصریح کرد: با تمام توان در کنار کارکنان پرتلاش، خلاق و نیروهای ارزشمند پیمانکاری در جهت رفع مسائل و موارد مهم آنان در مسیر قانونی حرکت خواهم کرد و بار دیگر از خداوند منان توفیقات روزافزون فرزندان عزیز این مجموعه را خواستارم.
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۲۰:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید