جزییات خبر

با استفاده از توان متخصصان داخلی

دو دستگاه توربین پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت

دو دستگاه توربین پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۶:۳۰

با انجام اقدامات شاخص و نوآورانه سازندگان ایرانی، دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه‌اندازی و در مدار تولید قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره بیان کرد: با حمایت مستقیم مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی دو دستگاه توربین ردیف‌های چهارم و ششم این مجموعه با موفقیت نصب، راه‌اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.

عبدی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نقش بسیار حیاتی و کلیدی توربین ردیف‌های چهارم و ششم پالایشگاه هفتم پارس جنوبی در تولید مستمر و پایدار گاز نشست‌های تخصصی برگزار و با حمایت‌های لازم از سوی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با واحد مهندسی توسعه شرکت ملی گاز، دو دستگاه توربین به پالایشگاه هفتم پارس جنوبی انتقال داده شد و در واحد 106 ردیف‌های چهارم و پنجم با موفقیت نصب شد.

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: عملیات نصب و راه‌اندازی توربین چهارم در کوتاه‌ترین بازه زمانی و در تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه سال جاری با موفقیت به سرانجام رسید و تجهیز فوق در شرایط بسیار مطلوب در مدار تولید قرار گرفت.

وی گفت: اکنون توربین ردیف ششم پس ازتست‌های بسیار دقیق و کارآمد واحدهای مکانیک،ابزاردقیق و برق ، مرحله‌ی عملیات تعمیر و نصب نیز با موفقیت سپری کرده و اکنون و در مرحله پیش راه‌اندازی می باشد.

عبدی در ادامه به توان متخصصان داخلی و سازندگان پرتوان ایرانی اشاره نمود و افزود: این دو دستگاه توربین از مدل های IGT25 هستند و با تکیه بر دانش و توان بالای متخصصان داخلی کشور ساخته شده و با موفقیت در مدار تولید قرار گرفته اند.
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۶:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید