جزییات خبر

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

عبور از فصل سرد سال با هم‌فکری، کارتیمی و اقدامات نوآورانه

عبور از فصل سرد سال با هم‌فکری، کارتیمی و اقدامات نوآورانه
(چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱) ۱۸:۴۲

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم و پارسیان گفت: در سایه همدلی، کارگروهی، اقدامات شاخص و نوآورانه توانستیم از روزهای سرد سال با سربلندی عبور کنیم.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز، چهارشنیه (دهم اسفندماه) در نشست با مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم و پارسیان ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان در ماه‌های سرد سال جاری و تولید پایدار گاز بیان کرد: با عزم و اراده استوار شما کارکنان و متخصصان پرتلاش و جهادی توانستیم در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برداریم و آرامش و آسایش را برای هموطنان عزیز کشورمان به ارمغان آوریم.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز در ادامه به نقشه‌های شوم دشمنان اشاره نمود و عنوان داشت: دشمنان این کشور با نقشه‌های شوم خود در فکر متوقف نمودن تلاش‌ها و اقدامات شایسته شما سربازان خط مقدم جبهه‌ی اقتصادی بودند، ولی شما عزیزان با همت، اراده استوار و نبرد جهادگونه‌ی خودتان توانستید کشور را در مسیر سربلندی قرار دهید و این زحمات شما شایسته‌ی تقدیر است.

چگنی در ادامه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق و منظم در تمام حوزه‌ها می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم و در ماه‌های سپری شده از سال جاری این حرکت بزرگ به خوبی جاری و پیاده‌سازی شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی، فجرجم و پارسیان بیش از 80 درصد گاز مورد نیاز کشور را در روزهای سرد سال تامین کردند و امید داریم این مسیر عزت و اقتدار روز به روز شکوفاتر شود.

وی گفت: استفاده از قطعات و تجهیزات راهبردی و حیاتی سازندگان داخل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و نوسازی این اقلام راهبردی در این مجموعه‌ی بزرگ گازی کشور یکی از موارد مهم در تولید پایدار و مستمر گاز مورد نیاز در ماه‌های اخیر بود که با موفقیت انجام شد.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱) ۱۸:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید