جزییات خبر

در چهارمین نشست هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی:

از واحد حقوقی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز وکیل تقدیر شد

از واحد حقوقی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز وکیل تقدیر شد
(سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱) ۰۷:۲۲

آیین تجلیل از کارکنان پرتلاش واحد حقوقی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز وکیل، با حضور احمد باهوش، مدیرعامل و اعضاء هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت گرامیداشت روز وکیل مدافع در نشستی با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی از تلاش ها و فعالیت‌های امور حقوقی مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی تقدیر به عمل آمد.

باهوش در آیین تجلیل از مدیران و کارکنان واحد حقوقی این مجموعه ضمن تبریک به مناسبت "هفتم اسفند ماه روز وکیل" بیان کرد: رعایت دقیق قوانین و مقررات در مجتمع گاز پارس جنوبی موجب پیشرفت و رسیدن به دستاوردهای بزرگ خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش های رئیس، کارشناسان و کارکنان امور حقوقی این مجموعه قابل تقدیر و ستایش است و امید داریم با انجام اقدامات دقیق و راهبردی مسیر عزت و سربلندی مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام حوزها فراهم گردد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: حضور نیروهای مؤمن، شایسته و با استعداد، مدیران جهادی توانمند و متخصص در امور حقوقی این مجموعه دستاوردهای بسیار مهمی را رقم زده و از خداوند متعال توفقیات روزافزون را برای این مجموعه بسیار ارزشمند خواستاریم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱) ۰۷:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید