جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

پیشرفت مجتمع گاز پارس جنوبی، با ورزش ارتباط مستقیم دارد

پیشرفت مجتمع گاز پارس جنوبی، با ورزش ارتباط مستقیم دارد
(دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱) ۱۷:۴۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در چهارمین نشست هم‌اندیشی ورزش این مجموعه با تاکید بر اهمیت امر ورزش، سلامت و شادابی کارکنان گفت: توجه به مقوله ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی باید به یک اولویت بسیار مهم تبدیل شود.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در چهارمین نشست هم‌اندیشی ورزش در سطح مجتمع بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های درست و بهره‌گیری از امکانات موجود در پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی توسعه ورزش و بخصوص ورزش همگانی در تمام رده‌های سنی را جدی بگیریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به حفظ و ارتقای سلامت و نشاط عمومی کارکنان و خانواده ها تصریح کرد: با انجام برنامه‌ریزی دقیق و منظم و طبق تقویم مناسبتی باید مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و ورزش همگانی در سطح مجتمع برگزار گردد و فضای نشاط و شادابی در تمام سطوح این مجموعه جاری گردد.

باهوش ادامه داد: تنها با نیروی انسانی سالم و تندرست است که می‌توان در مسیر رسیدن به اهداف متعالی و دستاوردهای بزرگ گام برداشت و توجه به امر ورزش باید در مجتمع نهادینه شود.

چرخ ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی باید با شتاب بیشتری حرکت کند و این موضوع با تکمیل و تجهیز زیرساختهای ورزشی در مناطق مختلف مجتمع که از مهمترین اهداف این امور برای بهبود شرایط ورزشی است محقق می‌شود و امیدواریم کارکنان با استفاده از این امکانات در حفظ سلامتی خود کوشا باشند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱) ۱۷:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید