جزییات خبر

با کسب مقام‌های برتر

فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات لکوکاپ کشور خوش درخشیدند

فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات لکوکاپ کشور خوش درخشیدند
(یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱) ۱۶:۰۳

فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی توانستند با درخشش در مسابقات لکوکاپ مرحله‌ی کشوری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف، جایگاه‌های برتر را کسب نمایند و خوش بدرخشند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شیما عظیمی افشار، سرپرست تیم لکوکاپ فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن عرض تبریک به خانواده کارکنان و اعضاء تیم اعزامی به این دوره از مسابقات بیان کرد: فرزندان کارکنان عضو تیم لکوکاپ مجتمع با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات مرحله ‌ی کشوری حضور یافتند و توانستند با غلبه بر حریفان بر سکوی افتخار بایستند.

وی در ادامه عنوان داشت: فرزندان مجتمع گاز پارس جنوبی در یک تیم 17 نفره، توانستند با نفرات بسیار آماده در رده‌های سنی 5 تا 18 سال از سراسر کشور به رقابت بپردازند و مقام‌های برتر را کسب نموده و به مسابقات جهانی کشور امارات در شهر دبی راه یابند.

سرکار خانم عظیمی افشار در ادامه به نفرات برتر این دوره از مسابقات اشاره نمود و تصریح کرد:

محمد طاها کلی، در رشته‌ی برنامه‌نویسی به مقام اول اسکرچ این دوره از مسابقات رسید.
هستی و پویا میری به صورت مشترک در رشته سازه‌های ماکارونی به مقام سوم لکوپل دست یافتند.
آراد مجاب، آلای کریمی افشار،آوینا خسروی،رژینا قهرمانی،مهرگان اسدی، آرشا پوریا ، علی یزدانیار ، آوینا انجم شعاع ، آراد ریاحی ، فرهاد دشتیان نسب، سینا احمدی و امیرعلی ملاشاهی در این دوره از مسابقات نیز به عناوین برتر رسیدند.


سرپرست تیم لکوکاپ فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به مربیان تیم اعضامی اشاره نمود و گفت: سرکار خانم نادیه تاجیکی به عنوان مربی گروه در رشته های سازه‌های ماکارونی و مزرعه فکر، طالب صافی‌نیا بعنوان مربی گروه در رشته‌های رباتیک و برنامه‌نویسی و سرکار خانم کتایون حیدری نیز به عنوان مربی گروه در رشته‌ی مهندسی خلاقیت خردسال حضور فعال و چشمگیری داشتند.

وی در پایان، از زحمات ارزشمند ، سرکار خانم طاهره قضاتی مدیر مرکز علمی و پژوهشی پویش و مسئول برگزاری دوره های خانواده در آموزش مجتمع مسکونی پارس جم تقدیر و تشکر نمود.

رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱) ۱۶:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید