جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

پاسداران غیور و رشید این مرز و بوم مایه فخر و افتخار نظام و ملت هستند

پاسداران غیور و رشید این مرز و بوم مایه فخر و افتخار نظام و ملت هستند
(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۷:۵۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ایام فرخنده میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) با حضور در منطقه چهارم نیروی دریایی و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه با سردار بارگاهی و سرهنگ تاجيک دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در نشست صمیمی با سردار محمد حسین بارگاهی فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عسلویه گفت: پاسداران غیور و رشید این مرز و بوم مایه فخر و افتخار نظام و ملت هستند واکنون سربازان جبهه‌ی اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار این امنیت و اسایش در مسیر تولید پایدار و شکوفایی اقتصاد کشور گام بر‌می‌دارند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: نقش و اهمیت پاسدار و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام رد‌ه‌های سازمانی این نهاد مقدس بر کسی پوشیده نیست چرا که اقتدار، امنیت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی به تلاش و همت بزرگ مردان انقلابی و پاسداری رقم می‌خورد که در این راه حتی از جان خویش نیز دریغ نمی‌کنند و امنیت امروز حاصل تلاش پاسداران جان برکف می‌باشد.

باهوش در ادامه تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از سرور و سالار شهیدان و الگوگیری از یاران و اصحاب آن بزرگوار در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب، نظام، ولایت و مرز‌های کشور عزیزمان تحت امر، ولی فقیه و رهبر عزیزمان جان خود را کف دست گذاشته و جانانه از انقلاب و دستاورد‌های آن از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و نقش‌آفرینی در عملیات‌های مختلف و در جبهه مقاومت و امنیت پایدار دفاع کردند و در این مسیر افتخار آفریدند.


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در ادامه با حضور در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه و دیدار با سرهنگ اسماعیل تاجیک بیان کرد: سپاه جزو نهادها و پدیده‌های برآمده‌ی از انقلاب اسلامی است و در تمام صحنه‌های سخت دوران انقلاب اسلامی با حضور فعال و قوی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس انقلاب اسلامی گام برداشته است.

باهوش در این دیدار صمیمانه بیان کرد: نقش سپاه و پاسداران عزیز در دوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل و قابل ستایش است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران یک پشتوانه‌ی محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار در صیانت از ارمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کنند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۷:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید