جزییات خبر

همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز مهندس:

بازدید مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مراکز کنترل پالایشگاه های اول تا دوازدهم پارس جنوبی

بازدید مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مراکز کنترل پالایشگاه های اول تا دوازدهم پارس جنوبی
(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۰:۳۰

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با میلاد باسعادت امام حسین علیه السلام و روز مهندس از مراکز کنترل پالایشگاه های اول تا دوازدهم پارس جنوبی بازدید و این روز فرخنده و مبارک را تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نخستین ساعات روز جمعه پنجم اسفندماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، مقارن با روز مهندس از مراکز کنترل پالایشگاه های اول تا دوازدهم مجتمع بازدید و این روز سراسر نور و رحمت و روز مهندس را به کارکنان و مهندسان این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع مهندسان و کارکنان مراکز کنترل پالایشگاه های این مجموعه گفت: پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی بسیار ارزشمند و بزرگ برای نکوداشت جایگاه فاخر مهندسی می باشد.

وی ادامه داد: روز مهندس، موعدی برای پاسداشت تعهد، تفکر و دانش شما سرمایه های ارزشمند و مهندسانی است که توسعه ساز و تحول آفرین هستید و با تکیه بر اندیشه و عمل خود این مجموعه بزرگ را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته اید.

باهوش در ادامه با اشاره به تقارن روز مهندس با میلاد سراسر نور و رحمت امام حسین (ع) تصریح کرد: این روز خجسته، میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام را به جامعه مهندسان کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک می گویم و بی شک مهندسان مجتمع با تکیه بر خلاقیت، ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه و عمل باعث پیشرفت، عزت و سربلندی کشور اسلامی هستند.

وی در جمع کارکنان مراکز کنترل پالایشگاه های مجتمع گفت: این مجموعه ارزشمند متکی بر دانش مهندسی و با بهره مندی از حضور شما نخبگان، دانشمندان و دانش آموختگان رشته های مختلف مهندسی توانسته است تمام‌ ظرفیت های در اختیار خود را برای توسعه و اقتدار کشور به کار بگیرد.

باهوش افزود: بدیهی است توفیقات به دست امده در ماه های سرد سال جاری در مجتمع گاز پارس جنوبی، مرهون نقش افرینی و توانمندی کارکنان فرهیخته و مهندسان گرانمایه و فعال این مجموعه است که به عنوان بازوی پرتوان در خط مقدم جبهه ی اقتصادی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته اید و صادقانه در حال انجام وظیفه هستید.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان این بازدیدها اظهار کرد: بار دیگر این روز فرخنده، میلاد سراسر نور و اعیاد شعبانیه را به تمامی کارکنان و مهندسان متعهد و پرتلاش به ویژه شما مهندسان مراکز کنترل پالایشگاهی تبریک می گویم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون شما را خواستارم.
(شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۰:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید