جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خبر داد

سربلندی مجتمع گاز پارس جنوبی در فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد سال 1401

سربلندی مجتمع گاز پارس جنوبی در فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد سال 1401
(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۸:۴۴

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد، پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر دانش و نوآوری کارکنان پرتلاش توانسته در فصل زمستان بیشتر از سقف تعهد تولیدی، اقدام به فرآورش و تحویل گاز نماید.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی در این باره گفت: یکی از اقدام‌های مؤثر در این زمینه، انجام تعمیرات مناسب، تامین قطعات و تجهیزات راهبردی تاسیسات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه‌های نخست سال جاری می‌باشد.

زمانی در ادامه به حمایت‌‌های همه جانبه وزیر محترم نفت و معاون وزیر در امور گاز اشاره نمود و تصریح کرد: با حمایت‌ها و راهبری وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در روزهای سخت سال جاری، توانستیم دستاوردهای مهمی را رقم بزنیم و کشور عزیزمان در عرصه‌ی‌های ملی و بین‌المللی سربلند باشد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ادامه داد: با تکیه بر توان و نوآوری جوانان شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح آگاهی و دانش در حوزه پدافند غیرعامل را افزایش دهیم، برای ثبت موفقیت‌های بزرگ در این حوزه نیاز به انجام اقدامات سریع و جهادی می‌باشد.

زمانی افزود: در راستای تامین برق مورد نیاز پالایشگاه‌های سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی در زمستان سال جاری تمهدیدات بسیار خوبی پیاده‌سازی شد و خوشبختانه با تامین سه مسیر تغذیه برق در سایت یک و دو مسیر تغذیه نیز در سایت دو، شاهد پایداری گاز در ماه‌های اخیر بودیم.


زمانی یادآور شد: یکی از اهداف بلند کارکنان جبهه‌ی اقتصادی در شرکت ملی گاز و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی این است که هرگز اجازه نخواهند داد خواب آشفته دشمنان این کشور در مسیر اختلال تولید پایدار گاز و محصولات جانبی تعبیر شود و الحمدالله اکنون با همت و تلاش شبانه‌روزی جوانان این کشور دشمنان بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و در آینده نیز با درخشش کارکنان این مسیر سربلندی و عزت تداوم خواهد داشت.

(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۸:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید