جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

توفیق خدمت گذاری به کشور در لباس کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی فرصتی مغتنم است

توفیق خدمت گذاری به کشور در لباس کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی فرصتی مغتنم است
(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) ۰۷:۴۲

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین شروع دوره های آموزش بدو استخدام 29 نفر از جذب شدگان گروه الف (دانشگاه صنعت نفت) در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: توفیق خدمت گذاری به کشور در لباس کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی فرصتی مغتنم است و آرزو داریم نیروهای جوان و متخصص در بالاترین سطح به خدمتگزاری به مردم بپردازند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این آیین احمد باهوش، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد فرخنده ماه مبارک رجب و شعبان بیان کرد: نیروهای جدید باید با تلاش ، خلاقیت، ایده پردازی و ارائه پیشنهادت به پیشرفت مجتمع گاز پارس جنوبی و شکوفایی کشور کمک نمایند.

باهوش در ادامه تصریح کرد: شما جوانان با کسب تجربه و مهارت باید سکان هدایت و راهبری این صنعت بزرگ را در آینده نزدیک به دست بگیرید و عزت و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورید.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با کارکنان جدیدالاستخدام این مجموعه ادامه داد: یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کاری در حوزه سلامت اداری، اخلاقی و رفتاری است و شما جوانان باید در این حوزه الگوی دیگران باشید و در مجتمع گاز پارس جنوبی خالق دستاوردهای بسیار اساسی و کلیدی باشید.

وی گفت: از امروز برای موفقیت فردی و سازمانی خود تمرین کنید و سعی کنید عملکرد، رفتار و گفتار شما به نحوی باشد که اثر آن ماندگار بماند .


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) ۰۷:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید