جزییات خبر

با افزایش سطح آگاهی و بازآموزی

برگزاری دوره آموزشی بهداشت ویژه کارکنان رستوران‌های استراحتگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری دوره آموزشی بهداشت ویژه کارکنان رستوران‌های استراحتگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۴۹

در راستای ارتقاء سطح آگاهی و بازآموزی کارکنان رستوران‌های استراحتگاه‌های مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی، دوره آموزشی بهداشت فردی و مواد غذایی و ... برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این دوره آموزشی با هدف فراگیری بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی، رعایت اصول مراقبتی، نحوه صحیح نگهداری مواد اولیه وسلامت طبخ وتوزیع غذا درهفته جاری برگزارگردید.

دوره اموزشی با استقبال حداکثری کارکنان رستورانهای استراحتگاه‌ها و در قالب کلاس آموزشی و با حضورکارشناسان ستادی و عملیاتی به مدت سه روز برگزار شد.

واحد بهداشت صنعتی ستاد مجتمع و بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار پارس جنوبی با همکاری و تلاش مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای سال تاکنون، بازرسی‌های دورهای ازاماکن تهیه، طبخ وتوزیع موادغذایی، برگزاری جلسات وارائه مشاوره به مدیران، برگزاری جلسات آموزش بهداشت را به صورت منظم برگزار نموده است.

کارشناسان بهداشت نیز با انتخاب و اجرای برنامه و روش هایی که با سطح سواد و بینش کارکنان مطابقت داشته باشد، با عث افزایش سطح آگاهی و نگرش آنان نسبت به اهمیت مسائل بهداشتی در محیط کار رستوران ها می شوند.


رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید