جزییات خبر

مسابقه دو استقامت ویژه ورزشکاران حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

مسابقه دو استقامت ویژه ورزشکاران حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۴:۳۰

همسو با افزایش سطح آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط و شادابی، مسابقه دو استقامت ویژه کارکنان ورزشکار حراست پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدرضا طیبی، مسئول حراست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: همزمان با ایام گرامیداشت دهه‌ی فجر و اعیاد فرخنده ماه رجب و در راستای افزایش سطح آمادگی جسمانی و ایجاد شادابی، یک دوره مسابقه دو استقامت ویژه کارکنان ورزشکار حراست برگزار شد.

طیبی در این باره اظهار کرد: ورزشکاران به ترتیب ابراهیم پولادی در جایگاه نخست، ناصر شیخی به عنوان نفر دوم و امین حیات داودی با کسب مقام سومی در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند و هر سه نفر بعنوان کارمند حراست در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی مشغول به فعالیت می‌باشند.

مسئول حراست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی به نقش موثر کارکنان حراست در چرخش اقتصادی کشور اشاره نمود و تصریح کرد: کارکنان پرتلاش حراست در این مجموعه بزرگ با تلاش شبانه روزی در حراست و حفاظت از دستاوردهای عظیم کشور نقش‌آفرین هستند و سهم بسیار بزرگی در شکوفایی اقتصاد کشور دارند.

وی بیان کرد: حفظ سلامت روحی و جسمانی سرمایه‌های انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در اولویت نخست قرار دارد و امید داریم با برنامه‌ریزی و کارگروهی بتوانیم شرایط مطلوب جهت افزایش آمادگی جسمانی و شادابی کارکنان به ثبت برسانیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۴:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید