جزییات خبر

با پیگیری های مستقیم مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

شرایط کاری دو به دو کارکنان ارکان ثالث در حال پیگیری است و بزودی اجرایی می گردد.

شرایط کاری دو به دو کارکنان ارکان ثالث در حال پیگیری است و بزودی اجرایی می گردد.
(جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱) ۲۳:۱۵

با همت و تلاش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و پیگیری های مستقیم با مدیران ارشد وزارت نفت، شرایط اقماری دو به دو گروههای باقیمانده کارکنان ارکان ثالث تمام واحدهای ستادی و پالایشگاهی در حال پیگیری است و ان شاالله امید داریم به زودی محقق شود.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جهت همسان سازی شرایط کاری کارکنان ارکان ثالث در واحدهای مختلف ستادی و پالایشگاهی مجتمع به صورت دو به دو، دوهفته کار و دو هفته استراحت موافقت های لازم به دست آمده و امید است با پیگیری های شبانه روزی رضایت حداکثری این نیروهای زحمتکش و پرتلاش فراهم گردد.

با همت،تلاش و پیگیری های مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مسئولین استان بوشهر در ماه های اخیر و روزهای گذشته با مدیران ارشد وزارت نفت شرایط کاری کارکنان پرتلاش مجموعه ارکان ثالث در تمام واحدهای عملیاتی و اداری، ستادی و پالایشگاهی در مجتمع به صورت دو به دو در حال پیگیری است و بزودی محقق خواهد شد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره بیان کرد: تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات کارکنان پرتلاش این مجموعه به کار گرفته ایم و محقق شدن طرح اقماری دو به دو کارکنان ارکان ثالث یکی از مهم ترین موضوعات می باشد.

باهوش ادامه داد: امید داریم در سایه همدلی و کار گروهی بتوانیم تمامی مسائل و مشکلات مهم و کلیدی کارکنان زحمتکش پیمانکاری (ارکان ثالث ) را مرتفع نماییم و مسیر را جهت شکوفایی و رونق اقتصادی کشور هموار نماییم.
(جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱) ۲۳:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید