جزییات خبر

از ابتدای امسال تاکنون محقق شده است:

هر 19 دقیقه یک پیشنهاد از سوی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در نظام پیشنهادات ثبت شده است

هر 19 دقیقه یک پیشنهاد از سوی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در نظام پیشنهادات ثبت شده است
(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۰۹:۴۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین تجلیل از برترین‌های نظام پیشنهادات اعلام کرد، ثبت هر 19 دقیقه یک پیشنهاد از سوی کارکنان نوآور و خلاق نشان از پویایی و شادابی کارکنان این مجموعه فاخر دارد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش با بیان اینکه تفکر و اندیشه کارکنان نوآور و خلاق ضامن پیشرفت مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر بوده است، گفت: کارکنان اهل فکر، ایده و نظرات ارزشمند باید شناسایی شوند و از برکت وجود این جوانان شایسته در بدنه‌ ی کارگروه‌های مجتمع استفاده گردد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه اظهار کرد: پیشنهادات سازنده و کلیدی کارکنان در حوزه‌‌های منابع انسانی و فرآیندی می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی درجهت رفع مسائل و مشکلات سازمان داشته باشد.

باهوش ادامه داد: تقویت نظام پیشنهادها در مجتمع گاز پارس جنوبی باید در اولویت نخست باشد، کارکنان و پالایشگاه‌های برتر نیز در این خصوص باید به صورت شایسته مورد تقدیر و تشویق ویژه قرار بگیرند.

وی با اشاره به مدیریت قوی و افزایش کیفی در ارائه پیشنهاد ات عنوان داشت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از 20 هزار و 800 پیشنهاد از سوی کارکنان و متخصصان سراسر پالایشگاه‌های مجتمع به سوی نظام پیشنهادهای سرازیر شده است و امید داریم با ارائه راهکارهای مناسب این حجم پیشنهاد افزایش چشمگیری داشته باشد.

باهوش تصریح کرد: یک پیشنهاد مفید و سازنده می‌تواند یک سیستم را پویا و شکوفا نماید و جان تازه‌ای در رگ‌های مجموعه جریان پیدا کند.



(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۰۹:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید