جزییات خبر

همزمان با ایام جشن پیروزی انقلاب

دانش‌آموزان تحت پوشش خیریه آرامش زندگی از مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند

دانش‌آموزان تحت پوشش خیریه آرامش زندگی از مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
(یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۲۴

دانش‌آموزان تحت پوشش خیریه آرامش زندگی از مدارس شهرستان جم، با حضور در ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی و تاسیسات واحدهای تولید گاز و محصولات جانبی پالایشگاه اول پارس جنوبی بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در ابتدای این بازدید، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان داشت: شما دانش‌اموزان با پشتکار و تلاش خود آینده این کشور را رقم خواهید زد و هر کدام از شما مدیران فردای این مملکت خواهید بود.

حیدری در بازدید دانش‌آموزان تحت حمایت خیریه آرامش زندگی از مجتمع ادامه داد: دلهای پاک شما دانش‌اموزان باید با تعلیم و تربیت و تعالیم اسلامی روشن شود و ان‌شاءالله با حمایت و هدایت های مدیران و مربیان روشنفکر بتوانید از پله‌های رشد و شکوفایی بالا بروید و در جامعه خوش بدرخشید.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: شما نوجوانان باید بدانید راه پیشرفت، تلاش و همت مضاعف است و این تاسیسات عظیم گازی که امروز مشاهده کردید حاصل تلاش و همت فرزندان این کشور است و شما عزیزان نیز در فردای بسیار نزدیک در همین سنگر مشغول به فعالیت و کار شوید و سکان هدایت این تاسیسات مهم با تلاش و پشتکار شما و با دستان شما خواهد چرخید.

در ادامه دانش‌اموزان تحت پوشش خیریه آرامش زندگی شهرستان جم از پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید نموده و حسین حمزوی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع پذیرای دانش‌اموزان بود.

حمزوی در این بازدید ضمن خوش‌امدگویی و تبریک چهل و چهارمین ساگرد شکوهمند فجر انقلاب بیان کرد: مهم‌ترین رسالت دانش‌آموزان تبدیل شدن به افرادی توانمند است که بتوانند در جهت ساختن کشور آباد و استوار تلاشش کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان ایرانی در دوران انقلاب و سال 57 و دوران هشت سال جنگ تحمیلی رشادت‌های بسیاری را از خود نمایان کردند که در نتیجه این فداکاری‌ها ۳۶ هزار دانش‌آموز در جریان جنگ تحمیلی شهید شدند ، بزرگ مردانی مانند حسین فهمیده در سال های جنگ تحمیلی با گذشتن از جان خود علاوه بر دفاع از ایران، به همسالان خود در نسل‌های بعد درس ایثار و فداکاری دادند.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: اکنون نیز شما دانش‌اموزان با افزایش سطح سواد و دانش خود و همچنین پیشرفت در عرصه‌های مختلف علم و پژوهش می‌توانید در راستای سربلندی کشور گام‌های موثری بردارید تا حربه‌های دشمنان برای گرفتن استقلال و چپاول به کشور عزیزمان را در آینده خنثی سازید.

در ادامه ، حمزوی مدیر پالایشگاه اول با ارائه گزارش روند تولید و فراورش گاز و محصولات جانبی را به دانش‌اموزان شرح داد و در ادامه دانش‌اموزان سوالاتی در مورد گاز و نحوه‌ی تولید مطرح کردند.

در این بازدید، دانش‌اموزان مدارس شهرستان جم و تحت حمایت موسسه خیریه آرامش زندگی از مناطق پیرامونی مجتمع گاز پارس جنوبی و جنگل‌های حرا بازدید کردند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱) ۰۸:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید