جزییات خبر

همسو با ترویج فرهنگ زیست محیطی انجام شد

کارکنان پالایشگاه نهم پارس جنوبی سواحل شهرستان کنگان را با همکاری دانش‌آموزان پاکسازی کردند

کارکنان پالایشگاه نهم پارس جنوبی سواحل شهرستان کنگان را با همکاری دانش‌آموزان پاکسازی کردند
(سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱) ۱۶:۴۸

کارکنان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری سازمان محیط زیست و دانش‌آموزان شهرستان کنگان، سواحل خلیج فارس در محدوده‌ی این شهرستان را پاکسازی کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود طاهری، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی کارکنان و متخصصان پالایشگاه نهم در برنامه‌ای مشترک فرهنگی و ورزشیع با مشارکت گسترده دانش‌اموزان شهرستان کنگان و همکاری سازمان محیط زیست این شهرستان سواحل خلیج فارس واقع در محدوده‌ی جغرافیای این شهرستان پاکسازی شد.

طاهری در ادامه بیان کرد: پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، با برنامه‌ریزی دقیق و تقویم فرهنگی در سال جاری توانسته است تاکنون در راستای حفظ و حراست از محیط زیست پیرامونی برنامه‌های آموزشی را در سطح مدارس مناطق پیرامونی اجرا نماید.

مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی، آموزشی و اهدا کتاب‌ در حوزه‌های زیست محیطی از مهمترین موارد در مراسم مشترک پکسازی سواحل شهرستان‌های همجوار می‌باشد.

طاهری در ادامه گفت: در سایه همدلی و خرد جمعی باید آموزش‌های محیط زیستی و اندیشه‌ حفاظت محیط زیست در بین دانش‌آموزان اجرا و نهادینه شود و اعتقاد بر این است که اگر این حرکت فرهنگی در ذهن دانش‌آموزان همگانی شود، بسیاری از موارد حوزه محیط زیست حل خواهد شد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱) ۱۶:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید