جزییات خبر

نشست مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با کارکنان ساکن زاگرس، ولیعصر و بیدخون

نشست مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با کارکنان ساکن زاگرس، ولیعصر و بیدخون
(دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱) ۱۷:۵۷

نشست بررسی مسائل و مشکلات کارکنان ساکن استراحتگاه‌های زاگرس، ولیعصر و بیدخون با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در استراحتگاه بیدخون برگزار شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نشست بررسی مسائل و مشکلات کارکنان ساکن استراحتگاه‌های بیدخون، ولیعصر و زاگرس با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نمازخانه استراحتگاه بیدخون برگزار گردید.

احمد باهوش روز یک‌شنبه ( 16 بهمن ماه) در نشست صمیمانه و بدون واسطه با کارکنان ساکن سه استراحتگاه مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مسائل و دغدغه شما همکاران پرتلاش ساکن استراحتگاه‌های ولیعصر، بیدخون و زاگرس را شنیدم و در سایه‌ى همدلی، کارگروهی و جهادی مسائل را به صورت شایسته مرتفع خواهیم نمود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: کارکنان پرتلاش مجموعه بزرگ گاز پارس جنوبی در شرایط سخت آب‌وهوایی و در شرایط حساس کنونی برای صیانت از تولید مستمر و پایدار گاز تلاش می‌کنید و در مسیر توسعه کشور گام برمی‌دارند،‌ از این رو حمایت از این سرمایه‌های ارزشمند لازم است.

وی ادامه داد: امید می‌رود مدیران و کارکنان منابع انسانی در مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شما کارکنان فرهیخته و پرتلاش را در حوزه‌های مختلف از جمله: خدمات رفاهی، بهداشت و درمان و ورزشی و ...در استراحتگاه‌ها را در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن رسیدگی و به صورت شایسته حل نمایند و رضایتمندی شما عزیزان را دنبال داشته باشد.

باهوش در ادامه عنوان داشت: به یقین بازدیدهای میدانی و سرزده مدیران منابع انسانی از حوزه‌های خدمات‌دهی در استراحتگاه‌ها ، تاثیر فراوانی در رفع مشکلات و کاهش نارضایتی‌های کارکنان خواهد داشت و مسائل و مشکلات استراحتگاه‌ها را از نزدیک لمس خواهند کرد.

در این نشست صمیمانه، مدیران ستادی منابع انسانی، مدیر روابط عمومی، ورزش نیز حضور داشتند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید




(دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱) ۱۷:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید