جزییات خبر

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت فرارسیدن چهل‌ وچهارمین بهار انقلاب اسلامی

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت فرارسیدن چهل‌ وچهارمین بهار انقلاب اسلامی
(چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۰۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی طی پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به هموطنان گرامی و کارکنان و متخصصان پرتلاش این مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش با صدور پیامی آغاز ایام الله بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر را تبریک گفت.
متن پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح ذیر می‌باشد.                                                                                
به نام خدا

" این پیروزی انقلاب ما پیروزی بود که به برکت اسلام و گرایش به اسلام و با فریاد الله اکبر به دست آمد"

امام خمینی

همکاران گرامی و ارجمند


دوازده بهمن سالروز ورود فرخنده امام خمینی رحمه الله علیه و آغاز دهه شادی بخش فجر در تقارنی زیبا و مبارک با میلاد نورانی حضرت امام محمد تقی علیه السلام، فرصتی مغتنم و ارزنده در نکوداشت این ایام خجسته و جشن ملی است .


این دهه پربرکت، تجلی شکوهمند حماسه‌ای تاریخی و فصلی زرین و تاریخ‌ساز است که در سایه الطاف الهی و با وحدت کلمه، همدلی و ایثار همه آحاد ملت سربلند با هدایت روشنگرانه انسانی عارف و امامی روشن بین، ظهور و بروز نمود.


اینجانب به مناسبت این جشن بزرگ پیروزی و برکات میلاد افتاب ولایت امام محمد تقی (ع)، مراتب تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به همه هموطنان شایسته و ارجمند به ویژه شما همکاران عزیز و تلاشگر در شرکت سرافراز مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده‌های محترم‌تان ابراز می‌نمایم و ضمن قدردانی از پایمردی و اراده استوار شما جهادگران عرصه اقتصادی در مسیر تعالی و تحقق اهداف توسعه و رشد پایدار، تندرستی و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند متعال در راستای اقتدار و اعتلای وطن اسلامی و تا فتح قله‌های موفقیت، استقلال و خودکفایی آرزومندم.

احمد باهوش
مدیرعامل

 

رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید