جزییات خبر

به‌منظور تأمین نیاز بانک خون استان بوشهر

کارکنان پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند

کارکنان پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند
(سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۰۶

کارکنان پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فاز 13 ) به‌منظور تأمین نیاز بانک خون استان بوشهر، 53هزار سی‌‎سی خون اهدا کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد فتحی، رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه یازدهم با اشاره به ترویج فرهنگ اهدا خون در بین کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با استقرار یک روزه گروه سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر در این پالایشگاه و با رعایت کامل مسائل بهداشتی، بیش از 119 نفر از کارکنان 53 هزار سی‌سی خون به نیازمندان اهدا کردند.

وی در ادامه عنوان داشت: پالایشگاه یازدهم در بین پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی برای اهداي خون در سطح استان بوشهر و همکاری بسیار خوب و شایسته با سازمان انتقال خون استان بوشهر پیشگام بوده و امیدواریم این مسیر همکاری و تعامل سازنده تداوم داشته باشد.


فتحی در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت ویژه سلامت کارکنان این مجموعه تصریح کرد: یکی از مهم ترین فواید اهدای خون این است که فرد اهداکننده می تواند بیماری های نهفته در خون خود را کشف کند. همچنین از طریق آن ضربان قلب، فشار خون، دمای بدن و کم خونی و نوع گروه خونی تشخیص داده می‌شود.


رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه یازدهم بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در جهت گسترش فرهنگ اهداء خون در بین کارکنان تلاش خواهیم کرد و با ایجاد فضای همدلی بتوانیم این فرهنگ مقدس را در پالایشگاه یازدهم گسترش دهیم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید