جزییات خبر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی

اعزام 180 نفر از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی

اعزام 180 نفر از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی
(سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۳۷

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون 180 نفر از کارکنان پرتلاش جبهه ی اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی به مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان اعزام شدند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد امین حیدری، ضمن گرامیداشت ایام دهه‌ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: مراد از "مکتب سلیمانی"، مکتبی نیست که سلیمانی ساخت؛ بلکه منظور، مکتبی است که سلیمانی را ساخت و آن، مکتبی جز ولایت نیست و اکنون کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر حاج قاسم در جهت خدمت به کشور و تولید پایدار گاز تمام قد ایستاده‌‌اند.

وی در ادامه گفت: در یک برنامه مدون دو ماهه بیش از 180 نفر از بسیجیان و کارکنان این مجتمع با هدف تجدید پیمان با آرمان های شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه ی مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام عازم شهر کرمان شدند.

حیدری در مراسم بدرقه‌ی کارکنان اعزامی به مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: توجه به زندگی نامه و وصیت شهدا یکی از وظایف همه کارکنان می‌باشد، چرا که امروز کارکنان این مجتمع عظیم در خط مقدم نبرد نامتقارن اقتصادی در حال جهاد هستند.

در ادامه ی این مراسم ابوالحسن بی‌باک نیز بیان کرد: شهید سلیمانی در عرصه بین‌المللی، شخصیتی بود که جبهه جدیدی برای انقلاب اسلامی و عمق استراتژیک برای نظام جمهوری اسلامی باز کرد و امروز حتی دشمنان وی هم از بزرگی و عظمت وی یاد می‌کنند.

بی باک عنوان داشت: روابط عمومی و حوزه مقاومت بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان دو بال در کنار هم در مسیر گسترش اقدامات فرهنگی گام بر‌می‌دارند و امیدواریم بتوانیم در سایه‌ی تعامل و همدلی کارهای بزرگی را در جهت ترویج فرهنگ بسیج و شهادت در این مجموعه فاخر ثبت نماییم.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مجاهد و فرمانده انقلابی بود که در همه ابعاد زندگی (جهاد اکبر، کبیر و اصغر) روحیه جهادی در وجود او موج می‌زد و شاخصه‌های یک مجاهد انقلابی به‌خوبی در رفتار و برنامه¬های او نمایان بود.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید