جزییات خبر

با شعار"تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی"

کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی سواحل نایبند را پاکسازی کردند

کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی سواحل نایبند را پاکسازی کردند
(دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۶:۵۹

کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با شعار " تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی" سواحل زیبای نایبند از توابع شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی شاهسونی، رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول مجتمع گفت: برنامه فرهنگی ،ورزشی و پاکسازی ساحل به همت اداره منابع انسانی و اداره HSE پالایشگاه اول و با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه در محل پارک ملی دریایی نایبند برگزار گردید.

رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول، با اشاره به شعار "تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی" بیان کرد: این برنامه با هدف نظارت بر حسن اجرای قوانین هوای پاک و تحقق « سیاست های کلی محیط زیست» ابلاغی از مقام معظم رهبری، و در راستای اشاعه فرهنگ، اخلاق محیط زیستی و اهتمام ویژه به مسئولیت های اجتماعی در سطح جامعه پیاده سازی شده است.

وی ادامه داد: کارکنان پرتلاش پالایشگاه اول همواره به منظور پایبندی به تعهدات زیست محیطی و ذی نفعان با تاکید بر آموزش عمومی در سطح جامعه و در راستای مسئولیت های اجتماعی پیرامون محیط زیست گام های موثری در سال جاری برداشته اند.


وی در ادامه تصریح کرد: تقویت روحیه نشاط، تندرستی و سلامت جسمی و روانی کارکنان، به منظور اشاعه ورزش، ارتقاء نشاط و همدلی بین متخصصان و کارکنان و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و اهمیت برخورداری از هوای پاک از اولویت‌های نخست این مجموعه می‌باشد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: واحد امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول در سایه همدلی و کارگروهی در جهت پیاده سازی فرهنگ توجه به محیط زیست پیرامونی اقدامات شایسته‌ای را انجام داده و امید داریم بتوانیم نقش بسیار موثری در این خصوص پیاده نماییم.

برگزاری پیاده روی و ورزش همگانی، مسابقه دارت و پاکسازی ساحل پارک ملی دریایی نایبند از جمله برنامه های اجرا شده در این آیین بود.

در پایان این مراسم از همکاری و حضور سبز پرسنل و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه تقدیر و تشکر و از برگزیدگان مسابقه دارت با اهدای جوایز نفیس و ارزنده تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۶:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید