جزییات خبر

با بهره‌مندی از توان داخل و دانش نوآورانه

بویلر سوم پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت تعمیر و راه‌‌اندازی شد

بویلر سوم پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت تعمیر و راه‌‌اندازی شد
(یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۴:۳۴

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات و راه‌اندازی دستگاه بویلر سوم این پالایشگاه با تکیه بر توان و دانش نوآورانه متخصصان و کارکنان این مجموعه با موفقیت پایان یافت.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، با اشاره به تولید پایدار گاز و دیگرمحصولات در پالایشگاه هفتم مجتمع بیان کرد: عملیات تعمیرات و راه‌اندازی دستگاه بویلر سوم پالایشگاه هفتم با هدف افزایش ضریب اطمینان تولید گاز و دیگر محصولات با بهره‌مندی از دانش و توان نوآروانه متخصصان و کارکنان این مجموعه در بالاترین سطح کیفی با موفقیت پایان یافت.


مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: بویلر سوم پالایشگاه هفتم پس از تعویض لوله های دمای بالا، با استفاده از دانش داخلی متخصصان واحدهای تعمیرات، بازرسی و بهره برداری در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام شد.


وی ادامه داد: با انجام عملیات بازرسی و ارائه گزارش دقیق از تیم بازرسی این پالایشگاه مبنی بر نشتی لوله های محفظه دمای بالای یکی از شش بویلر پالایشگاه هفتم دستور ویژه شروع تعمیرات در این خصوص صادر گردید.


عبدی عنوان داشت: متخصصان و کارکنان واحد تعمیرات پالایشگاه هفتم با برنامه‌ریزی دقیق و پیاده‌سازی دانش و اقدامات شاخص، پس از تعویض لوله های مذکور با نظارت بازرسی فنی ، بویلر سوم این پالایشگاه در مدار قرار گرفت.


وی با اشاره به انجام این عملیات در مدت زمان 60 روز و با بهره‌گیری از توان 15 نیروی کارآمد و باتجربه پالایشگاه هفتم گفت: در حین انجام این عملیات، اصلاحات لازم بر روی میزان مصرف سوخت با تنظیم و بهینه سازی هوا و سوخت توسط تیم مهندسی صورت گرفته است.


مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملکرد مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری در راستای استفاده از کالاهای ایرانی و ساخت قطعات و تجهیزات پالایشگاهی به دست توانمند کارکنان این مجموعه بسیار درخشان بوده و امید داریم در آینده بسیار نزدیک شاهد تحولی بزرگ در این مجموعه فاخر باشیم.
(یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱) ۱۴:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید