جزییات خبر

همگام با توسعه فناوری و ایده‌های نوآورانه

دستگاه‌های الکترولایزر واحد تاسیسات مشترک پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شد

دستگاه‌های الکترولایزر واحد تاسیسات مشترک پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شد
(یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۳۲

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به توانمندی‌ها،دستاوردهای نوآورانه، تجربه، تخصص و تعهد کارکنان و متخصصان پالایشگاه هفتم پارس جنوبی بیان کرد: دستگاه‌های الکترولایزر واحد تاسیسات مشترک دو این پالایشگاه با حمایت و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان با موفقیت بومی‌سازی شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با هدف دستیابی به اقتصاد پویا، پیشرو، درون‌زا و با کاهش و قطع کامل وابستگی به محصولات خارجی، با انجام دقیق مراحل طراحی، ساخت و نصب، دستگاه‌های الکترولایزر واحد تاسیسات مشترک 2 در این پالایشگاه بومی‌سازی شد.

عبدی در ادامه عنوان کرد: دستگاه‌های الکترولایزر با انجام فرایندهای تصفیه آب، تولید و تزریق کلر جهت گندزدایی آب دریا نقش بسیار موثری در جهت تولید پایدار گاز ایفا می‌نمایند.

وی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری بسیار سازنده این مجموعه با شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه ساخت بار اول تصریح کرد: با توجه به پایان دوره کارآیی و زمان مفید بازدهی دستگاه‌های الکترولایزر واحد تاسیسات دو پالایشگاه هفتم پارس جنوبی و قطع وابستگی به شرکت‌های خارجی در جهت تامین این کالای مهم ، متخصصان و کارکنان پالایشگاه هفتم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این دستگاه راهبردی را ساخت و نصب کردند.

مدیر پالایشگاه هقتم مجتمع گاز پارس جنوبی به کیفیت بسیار بالای این دستگاه ساخته شده نسبت به نمونه های خارجی اشاره نمود و تصریح کرد: عیب‌ها و محدودیت‌های عملیاتی دستگاه‌های خارجی در نمونه های تولید شده داخلی کاملا رفع شده است و کارایی و قابلیت اطمینان این دستگاه‌ها افزایش یافته است.
(یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید