جزییات خبر

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه محقق شد

ثبت یک میلیون 864 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت یک میلیون 864 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۴۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه بیش از یک میلیون 864 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در واحد حمل و نقل ( سبک و سنگین) پالایشگاه‌های 13 گانه پارس جنوبی به ثبت رسیده است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی دارد .


باهوش در ادامه با اشاره به اجرای دقیق مسائل ایمنی در واحد حمل و نقل مجتمع تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه، بیش از پنج هزار و 428 عملیات و 31 هزار و 430 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در حوزه ماشین‌آلات سنگین پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع به ثبت رسیده و این دستاورد مهم نشان از تلاش و همت بی‌نظیر کارکنان این مجموعه دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اقدامات شاخص مجموعه حمل و نقل در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی و آماده باش کامل در روزهای اخیر جهت تولید حداکثری گاز در روزهای سرد سال عنوان داشت: با اقدامات شاخص و نوآورانه و رعایت دقیق مسائل ایمنی و ... در 10 ماه گذشته از سال جاری در مجموع یک میلیون و 864 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در مجموعه حمل و نقل ( سبک و سنگین ) مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است.

باهوش عنوان داشت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در تمامی واحدهای عملیاتی پالایشگاه‌های مجتمع تمام قد در جهت تولید مستمر و پایدار گاز ایستاده‌اند و این روزهای سرد سال را با ایجاد آرامش و آسایش هموطنان عزیزمان پشت سر خواهند گذاشت.



رسانه جدید
رسانه جدید


رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید