جزییات خبر

نشست تخصصی الگوسازی هوشمند معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست تخصصی الگوسازی هوشمند معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱) ۱۵:۴۶

اولین نشست تخصصی " الگوسازی هوشمند معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) در سالن اموزش ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، نخستین بار در سطح شرکت ملی گاز ایران،جلسه هم اندیشی روسای آموزش پالایشگاه‌ها با حضور رامین پوراسماعیل، رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی معتمدی، ذیحساب و مسوول پشتیبانی و نظارت بر عملکرد کاربران سامانه ستاد، با موضوعیت "آموزش اصولی و الگوسازی هوشمند معاملات دولتی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)"برگزار گردید.

محمدمعتمدی، مدیر راهبردی سامانه ستاد و دبیر این همایش، در زمینه دلایل و ضرورت برگزاری این نشست تخصصی بیان کرد: یکی از نیازهای مبرم پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، مساله یکسان‌سازی در ساختار و اجرای فرایند سامانه ستاد منطبق با دستورالعمل داخلی می باشد که از جمله دلایل اصلی توجه به سامانه ستاد، می‌توان به شفاف‌سازی در معاملات، تسریع و کارایی و خرید امن در بستر سامانه ورفع چالش‌های کاربران در استفاده از سامانه ستاد عنوان می‌گردد ، همچنین تغیر نگرش کاربران و مسوولین در کاربردی نمودن مفاهیم الکترونیکی معاملات و اصلاح شیوه های سنتی خرید به الکترونیکی می توان اشاره کرد.

رامین پوراسماعیل، رئیس اداره آموزش مجتمع ضمن بیان گزارشی از عملکرد آموزش سامانه ستاد در مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی باید به صورت یکپارچه و منسجم برگزار شود و این کار شاخص، در مسیر یکپارچگی دوره‌های آموزشی راهگشا و تاثیرگزار خواهد بود.


وی گفت: دوره مذکور به صورت حضوری در روزهای 25 و 26 دی ماه 1401 برای کارشناسان مدیریت بازرگانی و انبارداران کالا و روزهای 27 و 28 دی ماه 1401 برای کارشناسان امور پیمان‌ها و ناظرین در محل سالن اجتماعات آموزش ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی از ساعت 9 لغایت 12 برگزار خواهد شد.


نشست تخصصی الگوسازی هوشمند معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ویژه تنخواه‌داران و کاربران مالی در هفته های آتی در حال برنامه ریزی می باشد و این دوره با حضور استاد رضا کنش‌لو نماینده آموزشگاه برگزار می‌گردد.


رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱) ۱۵:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید