جزییات خبر

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه محقق شد

بازتاب 100 درصدی اخبار مجتمع گاز پارس جنوبی در رسانه های وزارت نفت

بازتاب 100 درصدی اخبار مجتمع گاز پارس جنوبی در رسانه های وزارت نفت
(چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱) ۰۷:۲۹

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: طی 9 ماه گذشته سال جاری، مجتمع گاز پارس جنوبی، با انتشار 426 خبر در سایت مجتمع و حضور 100 درصدی در رسانه و سایت های زیر مجموعه وزارت نفت کانون توجه سایت‌های خبری کشور بوده است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابوالحسن بی‌باک با اشاره به اهتمام ویژه نسبت به تبیین صحیح و امید‌آفرین اقدامات و دستاوردهای مهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: انتشار بیش از 426 خبر از فعالیت‌ها، دستاوردها و اقدامات شاخص و مهم بخش‌های مختلف در سایت خبری مجتمع از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، حاکی از اهمیت، جایگاه و تلاش جهادگونه متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی در کشور دارد.


بی باک در ادامه عنوان داشت: در بازه زمانی 9 ماه گذشته از سال جاری، بیش از 112 خبر شاخص در سایت خبری وزارت نفت(شانا) انعکاس داده شده و بیشترین آمار انتشار خبر را در پالایشگاه‌های گازی کشور به خود اختصاص داده است .

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: سایت خبری شرکت ملی گاز ایران نیز در 9 ماه گذشته با انتشار بیش از 131 خبر در حوزه‌های تولید، دانش بنیان، ایمنی، محیط زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و ... بیشترین حجم خبر در بخش پالایشگاهی به مجتمع گاز پارس جنوبی اختصاص داده است و در این راستا مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته در این بازه زمانی ( 9 ماه سال) در بین پالایشگاه‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران رتبه ی برتر آماری در ارسال و انعکاس خبر را به ثبت برساند.


بی‌باک بیان کرد: در این میان، شبکه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز ایران و نفت و انرژی (شانا) پرمخاطب‌ترین رسانه در حوزه اخبار مجتمع گاز پارس جنوبی بوده است و پایگا‌ه‌های خبری باشگاه خبرنگاران، ایرنا، ایسنا،ایلنا، تسنیم، مهر و فارس و ... نیز پس از آن، در جذب مخاطب برای اخبار مجتمع گاز پارس جنوبی موفق عمل کرده اند.


وی در ادامه عنوان داشت: با تولید محتوا و انتشار فعالیت‌ها و دستاوردهای شاخص می‌توان با جنگ نرم رسانه‌ای که دشمن ایجاد کرده است، مقابله کنیم لذا باید نسبت به انعکاس رویدادها، فعالیت‌ها و خدماتی که در بزرگترین مجتمع گازی کشور که بیشترین تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی در کشور را به خود اختصاص داده اهتمام ویژه داشته باشیم.

(چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱) ۰۷:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید