جزییات خبر

با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

عملیات طراحی و نصب سایلنسرهای تاسیسات مشترک 2 مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد

عملیات طراحی و نصب سایلنسرهای تاسیسات مشترک 2 مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد
(سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱) ۱۵:۱۲

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و رونق بکارگیری کالاهای ایرانی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، عملیات طراحی و نصب سایلنسرهای تاسیسات مشترک 2 پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گفت: این پالایشگاه همسو با سیاست‌های خودکفایی، کاهش و حذف وابستگی به کالاهای خارجی، با شناسایی شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان گام‌های خوبی برداشته و حمایت و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان سبب سرعت بخشیدن در بهبود تولید پایدار گاز و محصولات جانبی و قطع وابستگی به خرید کالاهای خارجی شده است.


عبدی، پالایشگاه هفتم پارس جنوبی عملیات طراحی و نصب سایلنسرهای تاسیسات مشترک دو را دستاوردی مهم دانست و افزود: طراحی و جانمایی تاسیسات مشترک 2 پالایشگاه هفتم با استانداردهای صوتی منطقه صنعتی انجام گردیده بود، ولی به دلیل گسترش منطقه شهری بندر عسلویه و همجواری مناطق جدید مسکونی با تاسیسات مشترک،شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در چارچوب مسئولیت های اجتماعی و همسان سازی استانداردهای صوتی با چینش جدید شهری وظیفه خود دانست که تحقیقات کاهش آلودگی صوتی را در دستور کار قرار دهد.


عبدی بیان کرد: در راستای این امر در مرحله نخست طراحی و نصب چهار عدد سایلنسرها بر روی خروجی پکیج های آب شیرین کن توسط تیم بهره برداری و تعمیرات تاسیسات مشترک پالایشگاه هفتم انجام گردید.


وی با اشاره به دستاورد و نتیجه ارزشمند این عملیات افزود: نتیجه ماثر این عملیات، کاهش سطح صوتی از استاندارد صنعتی به استاندارد صنعتی، مسکونی رسیده است.



مهرداد عبدی در ادامه افزود: با بررسی های بیشتر و راهکارهای جدیدتر بر آن هستیم که به حداقل سطح صوتی تاسیسات جهت رفاه حال مردم بندر عسلویه برسیم.

رسانه جدید

(سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱) ۱۵:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید