جزییات خبر

با هدف شناسایی خطرات بهداشتی، ارزشیابی ریسک‌های بهداشتی و تعیین کنترل‌ها؛

دوره آموزشی شناسایی و ارزیابی ریسک‌های بهداشتی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

دوره آموزشی شناسایی و ارزیابی ریسک‌های بهداشتی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۵۳

دوره آموزشی تخصصی شناسایی و ارزیابی ریسک‌های بهداشتی، با همکاری واحد بهداشت صنعتی ادارهHSE و آموزش در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دوره آموزشی شناسایی و ارزیابی ریسک های بهداشتی که جزو دوره‌های برنامه ریزی شده توسط امور HSE شرکت ملی گاز ایران، (ویژه رؤسا و کارشناسان بهداشت صنعتی شرکت های پالایشی و مناطق عملیاتی انتقال گاز کشور) به میزبانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

دکتر شکوهی مدرس دوره و مشاورHSE وزارت نفت، هدف از این دوره را ، شناسایی خطرات بهداشتی، ارزشیابی ریسکهای بهداشتی و تعیین کنترلها و اقدامات مناسب برشمردند وتاکید نمودند خروجی ارزیابی ریسک بهداشتی(HRA) می بایست از طریق HSE-MS مدیریت شود تا از کنترل مداوم ریسکهای بهداشتی و بهبود مستمر در بهداشت محیط کار اطمینان حاصل گردد.

در حاشیه این دوره دکتر شکوهی در خصوص کار با سامانه جامع عملکرد بهداشت وزارت نفت و همچنین نحوه آنالیز مواجهات شغلی ثبت شده در سامانه، توضیحاتی ارائه نمودند.

مهدی خضری مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه اول گفت: این دوره با حضور گسترده مسئولین و کارشناسان بهداشت صنعتی شرکت های پالایش، مناطق دهگانه عملیات انتقال گاز و شرکت گاز استان اصفهان برگزار گردید.

در پایان این مقام مسئول ، از مدیریت محترم پالایشگاه و واحد آموزش پالایشگاه اول جهت حمایت و همکاری در راستای هر چه بهتر برگزاری این دوره تشکر و قدردانی نمودند .


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید