جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

سردار سلیمانی یک الگوی بزرگ و تاریخی برای سربازان جبهه ی اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی است

سردار سلیمانی یک الگوی بزرگ و تاریخی برای سربازان جبهه ی اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی است
(چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۳۴

احمد باهوش، در آئین گرامی‌داشت سومین سالروز شهادت سردار دلها شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، در جمع متخصصان و کارکنان جبهه‌ى اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این سردار بزرگ اسلام در توحید و عمل به ارزش های اخلاقی از خود پایداری نشان داد و در این راه ثبات قدم داشت و اکنون برای سربازان و تلاشگران مجتمع گاز پارس جنوبی یک الگوی بزرگ و تاریخی است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در مراسم گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت سپهد سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش، صبح روز سه‌شنبه ( 13 دی ماه سال جاری ) در سالن آموزش ستاد این شرکت و با حضور استاد رائفی پور و جمعی از کارکنان و ارادتمندان این شهید گرانقدر برگزار شد بیان کرد: این سردار بزرگ اسلام در توحید و عمل به ارزش های اخلاقی از خود پایداری نشان داد و در این راه ثبات قدم داشت. در حقیقت حاج قاسم در عمل به اصل ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران درخشان ظاهر شد و به صورت یک الگوی بزرگ و تاریخی برای مسلمانان درآمد.

باهوش در ادامه به مراسم باشکوه تشییع سردار دلها اشاره نمود و تصریح کرد: تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی یک مراسم بی نظیر و تکرار نشدنی در تاریخ بود و جا تازه‌ای در رگهای انقلاب اسلامی جاری شد و تشییع باشکوه و حضور میلیونی مردم در آئین بدرقه پیکر پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نشان داد که راه این مجاهدان فی سبیل الله در مسیر مقاومت همچون گذشته ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: شاخص های رفتاری، گفتاری و کرداری در وصیت سیاسی، الهی شهید سلیمانی ، الگویی نمایان و شاخص برای مدیران، متخصصان و کارکنان جبهه‌ی اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شده و انشاءالله بتوانیم در مسیر ارزشمند شهدای عزیزمان و حاج قاسم سلیمانی برای سربلندی و عزت کشورمان گام برداریم.

باهوش بیان کرد: بسیاری از جوانان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی که به دلیل شرایط سن، حضور در جبهه‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، اکنون در خط مقدم جبهه ی اقتصادی ، با تامین بیش از 75 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی در حال نبرد و تلاش هستند و برای عزت و سربلندی کشور عزیزمان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: رفتار و عمل حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک الگو در جهان شناخته می شود و باید این مکتب به جوانان عصر جدید نیز شناساند.

در ادامه این مراسم، استاد علی اکبر رائفی پور، به بیان مسائل مهم رفتاری و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع " نگاه تمدنی به مکتب شهید سلیمانی" پرداخت و در پایان به سوالات متعدد شرکت کنندگان در این مراسم پاسخ داد.


رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید