جزییات خبر

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت:

نیروی متعهد و کارآمد مجتمع گاز پارس جنوبی، سبب پیشرفت و تعالی کشور هستند

نیروی متعهد و کارآمد مجتمع گاز پارس جنوبی، سبب پیشرفت و تعالی کشور هستند
(جمعه ۹ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۱۳

معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی و هیئت همراه، ضمن بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی در دیداری صمیمی با نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی گفت: نیرو‌های متعهد، کارآمد و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی سبب چرخش و شکوه اقتصادی کشور هستند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ، مهدی علی‌ مددی و هیئت همراه در جریان سفر به پارس جنوبی، ضمن بازدید از مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی، در نشستی صمیمی با مدیران، رؤسا و نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری این شرکت، مشکلات حوزه سرمایه انسانی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی را بررسی کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی و ابلاغ پیام تقدیر و تشکر وزیر محترم نفت به متخصصان و کارکنان این مجموعه بزرگ گازی کشور که در سایه همدلی و کار گروهی برای گرمابخشی به منازل مردم در روزهای اخیر سرد سال تلاش می‌کنند، نیروی انسانی را از سرمایه های اصلی وزارت نفت دانست و گفت: صنعت نفت یک صنعت متکی به نیروی انسانی است و در کنار مسائل مهم ، نیروی انسانی از بالاترین سرمایه و ارزش در وزارت نفت می‌باشد.

وی در ادامه به شکوه و عزت صنعت در پارس جنوبی اشاره نمود و بیان کرد: به عنوان یک ایرانی به خود می‌بالیم که بعد از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، عظمت و شکوه صنعت نفت را در یک منطقه و به صورت متمرکز در پارس جنوبی مشاهده می‌کینم، عظمت و اقتدار در پارس جنوبی حاصل تلاش و همت بلند فرزندان ایران اسلامی است و آیندگان از دیدن این همه زیبایی لذت خواهند برد و به شما درود می‌فرستند.

وی ادامه داد: باید به نسل امروزی این افتخارات بازگو و انعکاس داده شود و نسل جدید از تلاش‌ها و اقتدار در پارس جنوبی باخبر شوند، متولیان این امر باید افتخارات و دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی را به صورت شایسته بازتاب دهند.
مددی در ادامه به تلاش‌های شبانه روزی وزارت نفت در دولت سیزدهم اشاره نمود و تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم، رویکرد مردمی و حل مسائل و مشکلات است و همه مدیران در وزارت نفت دغدغه و مشکلات متعدد کارکنان و سرمایه های اصلی نیروی انسانی را در راس امور قرار داده و در جهت رفع آن به صورت جهادی در تلاش هستند.

وی گفت: امید داریم در سال آینده بسیاری از موارد مهم و حیاتی را به سرانجام مطلوب برسانیم، موارد متعددی از قبیل اصلاح جدول بدو استخدام، ماده 10، بحث مالیات، پاداش و سنوات، سقف حقوق و تامین مسکن را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی در ادامه خاطرنشان کرد: تا آنجایی که می‌توانیم طبق قانون و مقررات از ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و تمام قد در جهت رفع مشکلات نیروی انسانی ایستاده‌ و مسائل مهم را با جان و دل می‌پذیریم و با نگاه ویژه و بسیار مثبت وزیر محترم نفت در سایه همدلی مسائل را مرتفع خواهیم کرد.

به اساس این گزارش، ارتقای شغلی کارکنان ، تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگان، پرداخت هوشمند، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و ارتقای معیشت کارکنان پیمانکاری از موضوع‌های مطرح‌شده نمایندگان در این نشست بود.

مدیران کل حوزه ستادی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و دیگر مدیران توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی وزارت نفت، علی‌مددی را در این سفر به پارس جنوبی همراهی می‌کردند.




(جمعه ۹ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید