جزییات خبر

به میزبانی حراست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی انجام گرفت:

برگزاری نشست آموزشی تخصصی روسای حراست شرکت های پالایشی گاز ایران

برگزاری نشست آموزشی تخصصی روسای حراست شرکت های پالایشی گاز ایران
(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۷:۵۷

برگزاری نشست آموزشی تخصصی روسای حراست شرکت های پالایشی گاز ایران

نشست تخصصی آموزشی روسای حراست شرکت های پالایشی گاز کشور و همچنین کارگروه معاونت حفاظت پرسنلی شرکت ملی گاز ایران از مورخ 96/02/26 لغایت 96/02/27 به میزبانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آقای سملی رییس حراست مجتمع هدف از برگزاری این نشست را همفکری و هم افزایی تمامی مجموعه های حراست شرکت ملی گاز در راستای رسیدن به سطح قابل قبولی از فعالیت های تخصصی در واحد عنوان نمود. ایشان ضمن بیان این مطلب که امروزه نوع تهدیدات و چالش ها در حوزه امنیتی تغییر کرده، افزود؛ روش ها و ابزارهای گذشته کارایی خود را برای مدیریت امنیت کم اثر نموده است .

با توجه به اینکه در حال حاضر و در آینده بیشترین سرمایه گذاری های صنعت نفت و گاز در شرکت های پالایشی این مجموعه بخصوص منطقه استراتژیک پارس جنوبی انجام خواهد شد بر همین اساس نیز می باید با شناخت ابعاد مختلف مقوله حفاظت در مجموعه های تحت نظارت حراست شرکت ملی گاز ایران به سمت تخصصی شدن امور پیش رفت و به گونه ای که با مشارکت و اهتمام همه کارکنان و متخصصان این عرصه در شاخه های مختلف، موجبات آرامش و افزایش ضریب امنیتی را در محیط سازمانی که در نهایت منجر به تولید پایدار انرژی خواهد شد، فراهم نمود.

ایشان در ادامه ضمن تشریح برنامه های این نشست، بیان نمودند؛ این برنامه ها شامل 7 دوره آموزشی تخصصی بوده که توسط مدیران محترم مجتمع و مدیر عامل محترم شرکت پالایش فجر جم برگزار گردید. در طول هر دوره نیز مطالبی برای بحث و تبادل نظر مابین روسای حراست و مدیران مربوطه مطرح گردید که در نهایت راهکارهایی برای هر مساله به منظور پیگیری های مرتبط پیشنهاد می گردید. همچنین کارگروه تخصصی حفاظت پرسنلی شرکت ملی گاز با حضور جناب آقای معماریان معاونت محترم حفاظت پرسنلی نیز طی این مدت برگزار شد.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های جناب آقای حسنی مدیرعامل محترم مجتمع گاز پارس جنوبی جهت برگزاری این نشست در مجتمع گاز، از حسن توجه جناب آقای معماریان معاونت محترم حفاظت پرسنلی شرکت ملی گاز و نگاه ویژه جناب آقای نجار رییس محترم حراست شرکت ملی گاز نیز قدردانی نمود.

ایشان همچنین از مدیریت منابع انسانی، رییس روابط عمومی و رییس حمل و نقل و همه همکاران و مسئولین حراست پالایشگاه های مجتمع گاز جهت همراهی در برگزاری هرچه بهتر این نشست تشکر نمودند.

2.2

6.6
5.5
4.4
3.3
1.1

(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۷:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید