جزییات خبر

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران

ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی به الگو و نماد تبدیل شده است

ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی به الگو و نماد تبدیل شده است
(دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۳۳

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران گفت: ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب عناوین مهم قهرمانی و درخشش در المپیاد ورزشی به الگو و نماد در شرکت ملی گاز تبدیل شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رحیم نظرزاده، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز با همراهی حسین رنگرز، کارشناس ارشد ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ( قهرمان کشتی جهان) در نشست با مدیران و کارکنان ورزش مجتمع بیان کرد: امور ورزش مجتمع با انجام اقدامات شاخص و نوآور در حوزه ورزش و با کسب افتخارات شایسته در مسابقات ورزشی و المپیاد ورزشی اخیر تبدیل به بهترین الگو ورزش در بین شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران شده است.

نظرزاده در ادامه گفت: تفکر و اندیشه‌های ناب و بسیار نوآور مدیران و کارکنان درامور ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی موجب شده، پویایی و حرکت شتابان در سطح شرکت ملی گاز آغاز گردد و اکنون جای هیچ‌گونه کم‌کاری وجود ندارد.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز با اشاره به زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی در استراحتگاه‌ها و شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: امید داریم با برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم، اماکن ورزشی در سطح مجتمع را نوسازی و تجهیز نمائیم و در جهت کمبودها و ساخت اماکن ورزشی جدید حرکت کنیم.

وی در ادامه عنوان داشت: سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست، بلکه هزینه کرد در این حوزه دستاورد بسیار بزرگی در حوزه توجه و کرامت به نیروی انسانی کارآمد محسوب می‌شود.

وی استعدادیابی را یکی از ضرورت‌های بسیار مهم در بین فرزندان کارکنان برشمرد و گفت: در این راستا باید با هماهنگی و تشویق فرزندان کارکنان به امر ورزش، استعداد ورزشی فرزندان را در شهرک‌های مسکونی شناسایی و به سمت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی حرکت کنیم.

نظرزاده، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز با همراهی مدیران امور ورزش مجتمع از اماکن و زیرساخت‌های ورزشی در استراحتگاه‌ها و شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید میدانی به عمل آوردند.




رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید






(دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید