جزییات خبر

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی

فعالیت‌ بیش از پانزده هیئت ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

فعالیت‌ بیش از پانزده هیئت ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب می‌گیرد
(شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ۱۱:۵۳

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیران امور ورزش و روئسای هیئت های ورزشی شرکت کننده در المپیاد ورزشی مجتمع در سال جاری گفت: با هدف افزایش سلامتی جسمی و روحی کارکنان و خانواده‌های آنها، فعالیت‌ پانزده هیئت‌ ورزشی در بزرگترین مجتمع گازی کشور شتاب خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند هیئت‌های ورزشی در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی در مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم فعالیت‌های ورزشی در بین کارکنان و خانواده آنان گسترش داده و با شتاب بیشتری حرکت کنند.

حیدری در ادامه با اشاره به گسترش و افزایش سطح تعامل و همکاری هیئت‌های ورزشی با منابع انسانی مجتمع بیان کرد: هیئت‌های ورزشی جهت پیشبرد اهداف متعالی امور ورزش در مجتمع، با افزایش سطح تعامل و ایجاد فضای همدلی و کارگروهی در ماه‌های پیش رو از سال جاری، اقدامات بسیار ارزشمندی را در این مجتمع ثبت نمایند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم هیئت های ورزشی در مجتمع، باید استعدادهای ناب ورزشی را در بین کارکنان، فرزندان و خانواده آنان شناسایی نمایند و در مسیر تقویت و معرفی ورزشکاران مجتمع و حضور گسترده آنان در رده‌های ملی و بین‌المللی گام بردارند.

حیدری گفت: طراحی،برنامه‌ریزی وتشویق جهت ترویج فرهنگ ورزش درکارکنان وخانواده‌ها یک امر بسیار ضروری می‌‌باشد و هیئت‌های ورزشی باید توجه بسیار مهمی به این موضوع داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت همه‌جانبه و تجلیل از برترین‌های ورزشی مجتمع گاز پارس جنوبی در المپیاد اخیر شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: توسعه و تنوع بخشی به رشته‌های ورزشی در بین کارکنان و خانواده آنان باید در دستور کار مدیران ورزش مجتمع قرار بگیرد و در این مسیر با تمام توان حرکت کنند.

در ادامه‌ى این نشست مشترک حمید افشاری، مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی گزارش عملکرد شایسته و بسیار مطلوب کارکنان ورزشکار و فرزندان کارکنان در المپیاد ورزشی فرزندان و کارکنان شرکت ملی گاز ایران را ارائه نمود .

گفتنی ست در ادامه، مدیران هیئت‌های ورزشی اعزام شده به المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز هر کدام به صورت جداگانه مسائل مهم و مشکلات کلیدی را در جهت توسعه و پیشرفت ورزش مجتمع ارائه نمودند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید




 
(شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ۱۱:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید